Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på handletur i dag, skulle handle meg nytt undertøy siden det jeg har ikke passer lengre.. jeg er rimelig diger og meget hovne i føttene så en liten handletur tar meget på:S

sto i kø med mamma, mamma foran meg.. i kassa ved siden av sto en gammel mann og ei dame bak han.

mamma var ferdig å betale og da var det jo min tur.. plutselig begynner hun å ekspedere damen som sto bak han gamle mannen... for han gamle mannen brukte myyye tid på å bytte en eller annen bukse slik at to butikkdamer sto å pjatta med han...

så sier mamman min at unnskyld men dattera mi sto jo før henne.. så svarte butikkdamen at ja men jeg må hjelpe henne, du kan gå i andre kassen så får du hjelp med en gang.. men dær sto to damer å fortsatt pjatta med han mannen... hva gir dere meg egentlig.. det var jo min tur???

jeg ble så sint at jeg sa at nei jeg skal ikke ha noe likevel for denne drittservicen kan dere dra lengre på landet med, så gikk jeg mens jeg sa til mamma høyt så de hørte det at slik drittbehandling godtar jeg virkelig ikke!!!

var jeg bare vrang eller syns dere jeg gjorde rett? var jeg frekk eller hun dama?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står man i kø, så står man i kø! Irriterer meg over køsnikere, og jeg har ikke engang vann i beina!! Så jeg hadde nok også bare lagt fra meg det jeg skulle ha og gått ut!

Skrevet

*klapp klapp*

Som jeg skulle gjort det sjøl!

Skrevet

Du gjorde det de aller fleste av oss ville ha gjort.. flink jente:-))) Jeg hadde nok laget et mer liv enn du gjorde. Slik service skal de få høre om flere enn en gang...

Skrevet

puh følte meg litt sånn heks en stund skjønner dere, men jeg ble så sint at det er mulig å behandle mennesker slik, står jeg i kø så står jeg i kø og da skal jo ikke alle andre få snike forbi meg , forventer liksom å få den servicen de får betalt for å yte. :)

Skrevet

Jeg har hatt 2 tilfeller av det samme omtrent, men jeg blir oppgitt for at jeg faktisk synes det kan være tortur å stå i kø pga bekkenet, ryggen og føler meg tung allerede, ser og følr meg tiltider høygravid når jeg har kynnere,hehe.

Jeg stod å venta på mekonomen og der ër de jo kjent herover hvertfall for dårlig service. Jeg hadde kynnere den dagen svetten rant av meg og jeg pusta og pesa. Det var ingen stol å sette seg påå heller såklart, og det var ingen foran meg i køa, men han ene ekspeditøren som var der stod å skravle med en anna kunde hengende over disken istede for å hjelpe oss andre i køa. Jeg måtte nesten snu og gå ut igjen for jeg orka ikke å stå der lengre. Det kom ilslutt en annen en som hjalp oss da. Drittsekk.

Andre tilfelle var når jeg stod i en klesbutikk å skulle betale, samme var det da jeg pusta og pesa prøvde å støtte meg til noen reoler for å avlaste litt, så kommer det f"""n meg ei gammel dame å sniker seg foran meg i køa. Hu bare olma bort på meg når smøg seg foran meg, gamle røya. Jeg pleier å la gamle damer komme foran meg i køa ellers for de har vel omtrent de smme plagene som vi gravide har,hehe. Kunne ønske bare at de kunne også ta hensyn når de ser omstendighetene for andre også.

Jeg drar derfor aldri utren mannen min på shopping nå, for da finner jeg det vi skal ha også går jeg å setter meg mens han betaler:)

Skrevet

Jeg synes det var helt riktig av deg å si klart i fra!

Jeg hadde heldigvis en motsatt opplevelse på Kiwi for noen dager siden.

Mens jeg sto i kø for å betale, var det også blitt kø i tippe-disken, og bare en som satt i kassene og skulle ta seg av alt.

Da det ble min tur til å bli ekspedert, snudde kassa-damen seg (som forresten er sjefen i butikken der...) til dem som sto i tippe-kø og sa høyt at "De måtte bare vente litt til, for gravide hadde forkjørsrett..."

Jepp. jeg kommer til å handle der oftere=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...