Gå til innhold

Kan det være noe på gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 36 nå, og har hatt "vondt" i magen i hele dag, er sånn rar i kroppen på en måte..Har ikke hatt blund på øya i natt, og spydd som en galning på morgenen idag, utenat jeg er syk på noen som helst måte.. Kan dette være tegn på at noe er i gjære? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville ringt jm eller føden hvis jeg hadde følt meg utenfor og dårlig... skader ikke med en telefonsamtale:)

Skrevet

Hvis du føler deg i rar form, synes jeg du skal ta kontakt med føden og spørre om du kan komme for en sjekk. Det er ikke godt å si hva det kan være. Og det kan jo hende noe er på gang. Det bør føden vurdere, og de vil kunne gi deg de rådene som er til det beste for deg.

Lykke til!

Skrevet

man kan bli litt rar og "kriblete" i kroppen når fødselen nærmer seg, jeg har iallefall hatt det sånn, men har fortsatt gått noen dager før det har skjedd noe....det er da jeg har fått vaske og rydde kick til de grader! Akurat som om kroppen forbereder seg på den måten, slik at alt skal være gullende rent og ordentlig før man drar av gårde...ganske rart egentlig..men vet ikke om det er akurat sånn du kjenner deg da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...