Gå til innhold

Tegn til fødsel???


detteskalgåbra

Anbefalte innlegg

5 dager overtid og er lei. Det er 3 barn jeg venter på og trodde ikke at det skulle være slik da de to første ikke gikk over tid.

 

Har ventet i allefall 10 dager nå da jeg begynte å kjenne etter tegn. Det er det som forvirrer meg. For de to første gangene mener jeg at det var tydelig tegn og det gikk fort.

 

Men denne gangen hadde jeg allerde for 10 dager siden begynt å få litt vondt i underlivet. De siste dagene har jeg hatt vondt i magen, må være kynnene? I natt var jeg våken lenge og kjente etter. Synes at det var nokså regelmessig til og med. Men det hjalp ikke for det ble ikke vondt nok, ikke sterk nok og det gikk over.

 

I dag, samme situasjon. Jeg kjenner at det er litt vondt i magen. Men det utvikler seg ikke.

 

Hvordan er det med dere? Spesielt for dere som har født. Er jeg nær eller at det har ikke noe å si at jeg har hatt vondt flere dager uten å komme ordentlig i gang.

Takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia:) Har erfart at ingen svangerskap er lik noen og slik ble det også med alle mine fødsler, Alle fire startet ulik den forrige.Sist ble jeg bare bedre og bedre ettersom termin nærmet seg, hadde minimalt med slimproduksjon, ingen halsbrann, kynnere som ble mindre og mindre, men stikkinger små ubehagelige følelser hadde jeg nedentil som ble værre og værre. Fikk forklart av jordmor at det var ungen som presset på en eller annen nerve og hadde ingenting med modning å gjøre. Idag VET jeg at det hadde noe med modning å gjøre for det var det eneste tegnet (utenom magen da) jeg hadde på at jeg var gravid i niende mnd. Uansett, våknet en natt med disse stikkingene og bitte litte grann kynnere som kom regelmessig, tro meg, ungen var ute før 1time var gått, rakk så vidt å ankomme føden, heeelt utrolig kan ikke fatte enda at JEG fikk en slik "smertefri" fødsel.

Jeg vet ikke om du er moden men, tror nok at De smertene du beskriver er modningsrier, du kan kanskje få jordmor til å sjekke om livmorhalsen din har begynt å mykne?!? Ellers må du bare stå på og prøve å være aktiv, det hjelper nok ungen til å komme lenger ned i bekkenet som kan framskynde prosessen og riene kan starte, tror nok at det er bare det du mangler nå, RIER:) Lykke til..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for respons. Jeg skal ha det med meg at jeg må være mer aktiv. For det har jeg ikke vært den siste uken for jeg har ventet:-). Mest på sofaen og i senga.

 

Tror likegreit at jeg skal gjøre noe for å holde meg i aktivitet fra i morgen av. 6 dager over er ingen unntak. Ser at det er folk som går 2 uker over osv.

 

Det kan jo skje når som helst, ikke sant. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som du skriver, ting kan skje når som helst:) Og det er også helt riktig at du bør være aktiv. Natta jeg fikk ungen var disse kynnerne mine borte da jeg lå i senga men straks jeg stod opp kjente jeg dem bedre, Krysser fingrene for deg lykke til, sender MASSE fødestøv til deg, he he fikk noetil overs fra fødselen:)______________

############################¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################################¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Husk tyndekraften har masse å si selv under fødselen skjer ting raskere om man er oppe og er aktiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...