KjerstiG Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Har ei datter på 3mnd ( 5 uker korrigert alder). Hun har vært så uheldig å få seboreisk eksem i hodebunnen og på kinnene. Har vært hos hudlege og fått krem til å smøre på, så det hjelper jo. Noen som har erfaringer med denne type eksem på småbarn?? Har også problemer med at huden hennes blir rød, irritert og fuktig i hudfoldene på halsen. Bruker talkium for å holde det tørt, men det bir jo så klinete. Andre råd??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå