Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hei!:-) Jeg lurer på hva som bor i magen min! :-) Jeg tror selv jente! :-) Når hadde dere andre sex i forhold til EL? Hadde selv sex hele uka før EL, en gang om dagen, til 1 - 2 dager før EL!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 hadde sex på el dagen, og venter jente :-)
spireliten Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Tror nok ikke du kan finne ut kjønnet etter når dere hadde sex.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Det tror jeg ikke har noe å si. Første tulle lenge før eggløsning, denne tulla sex på eggløsning dagen =0)
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Vi venter en gutt. Fikk vite det på Ul vi hadde på sykehust i uke 18 Fikk da også 6 fine bilder av prinsen:)
mamamaria Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 1. barn hadde vi sex fra slutten av mens til etter eggløsning, nokså ofte (veldig planlagt baby ;-) ) Ble jente 2. barn hadde vi sex EN GANG den mnd grunnet utenlandsreise øvrige dagene (var rundt el) Ble gutt 3. barn var vel litt rundt el-tiden såvidt jeg husker (ikke sex ofte den mnd, var forsiktig men 'glemte oss av litt' en dag) Ble gutt 4. barn hadde vi ikke sex rundt el, kun 2/3 dager etter mensslutt, men ble gravid allikevel, vi venter jente! Teorien er vel at guttene svømmer fortere, så har man sex rundt el (eller når egget ligger klart å vente liksom), så større sjanse for gutt. Mens jentene lever lengre, så sex noen dager før el.. da er guttene fort fremme, men finner ikke egg ennå og dør innen dagen, jentene er igjen og når da egget kommer og blir befruktet er det mer sjanse for jente. Kan se ut til at det stemmer hos oss da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå