elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har hatt skikkelige mensmurringer i et par dager nå, er førstegangs. Er det tegn på at noe er igang, eller er dette heeelt normalt mot slutten av svangerskapet. Mensmurringene er nederst i korsryggen.
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Lurer på det samme, kjenner murringen nederst i magen jeg da, men akkurat slik som jeg har likefør jeg skal ha mensen..
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Tja!? Kanskje det er modning på gang. Det er jo ikke lenge igjen uansett Er du i tvil eller engstelig, snakk med jordmor/føden. Veldig viktig De kan svare mye bedre enn vi her! Har hatt mensmurringer ved jevne mellomrom, lenge nå. Er og i uke 35.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Jeg hadde det, og fikk beskjed av jm om at det var modnin.. syns du skal ringe jm din eller føden jeg, bare for å være på den sikre siden
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Jeg hadde det hele forrige uke, akkurat som jeg skulle få mensen-følelse. Satser på det er modning på gang jeg;) Er 35 fullgåtte uker i dag.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 At mormunnen forbereder seg til fødsel, blir mykere og kortere osv. slik at det til slutt blir åpning.
Kosel Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 :)hurra for modning:) uke 37 og veldig klar for fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå