Gå til innhold

Lei av og ikke vite!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen på fredag... fortsatt ingenting. Testet flere dager nå, men bare negativ.. Jeg håper så sinnsykt, jeg vil så gjerne være gravid!

Jeg har få symptomer på graviditet, er av og til litt svimmel, og har litt såre bryst, spesielt det venstre brystet. Og så har jeg skikkelige menssmerter som gjør virkelig vondt. De kommer og går hele tiden... Føles ut som at mensen kommer når som helst... Blir gal av og vente, og håpe.. Blir sint på meg selv for at jeg tenker så mye på dette! Jeg prøver så godt jeg kan og la være...men hvordan kan jeg la være når jeg er i den situasjonen jeg er i?

Jeg har hørt mange versjoner av andre nå, som f.eks "Jeg tror du kan være gravid", eller "test igjen, det kan ta tid før det er nok hcg som slår ut på testen" eller denne her "innfinn deg med at testen er negativ, du er ikke gravid. Tanta kommer nok snart skal du se"

Jeg er glad for alle svar jeg får (tro meg), jeg stiller jo spørsmål og folk svarer så godt de kan. Og jeg er veldig glad på andre sine vegne når de har blitt gravid, selvom jeg så sårt skulle ønske det var meg!

Noen i samme situasjon???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i nesten samme situasjon.

Jeg hadde en SA 11 (var ikke mer enn 4 uker på vei) juni men lurer på om jeg enda er gravid siden jeg har alle symptomene. Men får bare negativ test.

Jeg har tenkt med meg selv at kanskje jeg var litt heldig i uhellet mitt å evnt har hatt tvillinger og at det kun var den ene som døde i SA'en...

Jeg håper jeg fortsatt er gravid.

Men har testet så utallig mange ganger nå og alt jeg får er bare negativ, det er jo så frustrerende når jeg VET jeg har alle disse symptomene...

Skal ha mens igjen 9 juli, om den kommer er jeg sannsynligvis ikke lenger gravid, men syns det er så lenge å vente...

Da vil jeg jo være 8 uker på vei OM jeg er gravid...

Vil vite nååå!

Tenkte jeg skal spørre legen på onsdag om jeg kan få tatt en blodprøve,... kanskje den viser litt sikrere?..

Huff blir så frustrert og sliten av å gå sånn å ikke vite...

Er ikke lett å la være å tenke på det heller...

Vet mange sier "bare tolk det som om du ikke er gravid, siden testene er negativ!" Men det er ikke lett å bare børste tanken bort når alle graviditetssymptomene er tilstede...

Huff er vanskelig dette her!!...

Skrevet

Hei. Jeg er i akkurat samme situasjon som baby snart... Skulle ha IKM på lørdag, men ingen tegn til tanta enda. Testet nettopp og den var negativ. Så jeg skjønner veldig godt hvordan du føler det- Tenker på det hele tiden og er på do rett som det er for å se om mensen har kommet. Men ingenting som tyder på det enda....

Skrevet

Det som er litt godt, er at nå vet jeg at jeg ikke er alene.. Dette er så merkelig.. begynner å kjenne litt småvondt i ryggen, ganske høyt oppe. Kanskje er det et graviditetstegn, eller så er det tr som er på vei.. Har vært på do mange ganger i dag også, for å sjekke om tr har kommet....men nei...

Av og til føler jeg meg gravid, helt til jeg får nye rykk med menssmerter...da mister jeg håpet litt. Noen ganger føler jeg at ingen vil ha en baby mer enn meg...men jeg vet jo at det er mange som har prøvd myyyyyyyye lenger enn meg.

Jeg har jo egentlig god tid, men er så utålmodig, jeg vil ha svar NÅ!!! ja eller nei...det hadde vært så mye enklere..

Men testene er fremdeles negative, uansett hvor lenge jeg stirrer på dem, og uansett hva slags lys jeg bruker ser jeg ikke noe kryss.... Jeg blir så frustrert og trist av hele greia!

Jeg føler også veldig med dere som har vært så uheldig og mistet. SA/MA må være enda verre på mange måter (uten at jeg egentlig vet dette) Men dere har visst at det har vært en liten spire der inne, selvom det er vondt og veldig leit vet dere jko at kroppen deres faktisk kan bli gravid. Jeg har aldri vært gravid som jeg vet om, og vet derfor ikke om jeg faktisk KAN bli gravid... det er også vondt å tenke på.

Jeg føler virkelig med dere alle sammen som sliter, som har mistet tidlig eller sent... Dette er ikke akkurat lett:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...