Gå til innhold

Savner å være gravid jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mange venninner som er gravide nå, så begynner å savne det litt. Selvom jeg til å begynne med brakk meg hele tida, etterhvert fikk vonde hofter og måtte sykemeldes, sure oppstøt og trøtt og sliten...

Er liksom noe med å gå gravid;) gleder meg til nestemann, selvom det blir en stund til da....;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, samme her...

Gleder meg veldig til neste gang; men så hadde jeg et problemfritt svangerskap da - litt kvalmen og litt vonde hofter i begynnelsen bare :)

Skrevet

Jeg kommer sikkert til å savne det jeg også....men akkurat nå er alt bare tungt og slitsomt...har fire uker igjen, og det virker nå som en evighet....

Med ekstrem svangerskapskvalme og bekkenløsning er det slitsomt, og dette blir nok siste gangen....men jeg kommer nok til å glemme alt det negative og bare huske det koselige når babyen har kommet ut;o)

Skrevet

Nei, jeg er driiitglad jeg ikke er gravid nå, hehe.. :) sikkert fordi jeg har hatt min posjon graviditet for ei stund nå.. Det er faktisk tre sommere siden jeg ikke var gravid sist! Det er så HERLIG med sol og sommer uten den store varme magen i veien.. Så det så! :))

Skrevet

Hæ?! Har du vært gravid 3 somre på rad?? Godt gjort!!=D de har kommet på rekke og rad da, som perler på ei snor;)

Skrevet

Nei, eller, jeg har vært gravid de to siste somrene bare :) Men det blir tre år siden jeg ikke var gravid sist, altså 2004! Har i tillegg hatt svangerskapsforgiftning i begge svangerskapene, med kroppen full av vann, så det gjør nok sitt til at jeg føler meg "mett" på sånt for ei stund ;)

Skrevet

Det er veldig koooos =0) har vært frisk som en fisk fra dag en med begge tullene så jeg koser meg masse. Selv om denne gang tenker jeg ikke like mye over det som sist =0).

Skrevet

Du kan gjerne få ta de siste ukene for meg... :-) Jeg er så sliten og lei at jeg snart går på veggen. Har null overskudd! Skjønner faktisk ikke hvordan jeg skal overleve sommeren, men det må vel gå på et vis. Synes du skal spare på innlegget ditt til du blir gravid igjen jeg! he he! :-) Husker nemlig at jeg selv også tok meg i å tenke sånne tanker når jeg ikke var gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...