Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg noen korger med jordbær som jeg har tenkt å kose meg med i løpet av noen dager. Åssen lagrer jeg de for at smaken og konsistensen skal holde seg best mulig?? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vis du har dem i kjøleskapet holder de seg bra =) bare pass på at du ikke har det alt for kaldt i kjøleskapet.. det har jeg som regel og fryste grønnsaker og frukt er ikke godt=0)

Skrevet

ha dem på den "varmeste" plassen i kjøleskapet, som regel er det varmere øverst i kjøleskapet enn lengere ned=)

Skrevet

Takk for tips! Men lønner det seg å rense dem?

Skrevet

det går bra om du ikke gjør det=) jeg buker ikke og gjøre det.. kjøpte en hel kasse på en gård i går for jeg tenkte og lage masse syltetøy idag =0) nam nam =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...