ana baroma Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hvor mye bruker dere på utstyr til babyen utenom klær? Siden vi arver mesteparten, så slipper vi å kjøpe så mye, men interessant å vite:) Synes babyutstyret er svindyrt sånn stort sett...
Solskinnsjenta Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Det blir vel ca 12 - 15 000 til sammen, klær og bleier kommer i tillegg. Men nå venter vi tvillinger og må kjøpe to bilseter f.eks. Det meste kjøpes nytt, men har funnet en brukt vogn så det er kjempekjekt. Sparer 2500 på det!
*Villekulla* Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Vi har fått det meste til gutten vår vi. Ivrige besteforeldre, hehe. De har gitt oss penger hver gang vi har funnet noe vi trenger. Vi har kjøpt alt brukt og det har kostet ca. 5500 totalt. Mer enn nok synes nå jeg! Det eneste jeg selv har betalt hittil er stellepute og noen få klær. Helt enig at det er blodpriser på babyutstyr!
tyr1977 Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Ble du inspirert av den aritkkelen? Synes den var pinlig å lese jeg.... Har ingen ide om hvor mye vi kommer til å bruke, har ikke termin før oktober...får noe av søsteren min, hun venter nr 2 i januar, så her blir det byttelåning etterhvert... Fikk tak i banevogn ekstremt billig, ser at bilsete koseter endel-men der firer jeg ikke!
*RutIetutt* Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Sengen har vi etter storebror - og det var også den sengen jeg hadde da jeg var liten, så der koster det ingenting....mamma pusset den ned og malte den til han ble født - den er så fin atte:o) Vippestol kjøpte vi på tilbud for noen mnd siden - tror det kostet 299,- Babybjorn Active får vi av mamma og pappa - der sparer vi en tusenlapp. Skal få låne dyne og vogndyne av en venninne, så der sparer vi litt. Må ha noe sengetøy....aner ikke hvor mye det vil koste, men opp til 1000,- kanskje...? Har kjøpt/reservert vogn til 8500,- (så kan jeg vel trekke fra de 2000,- jeg fikk for den gamle...) + skal kjøpe fotpose til ca 1100,- når babyen skal begynne å bruke sportsvognsdelen. 1000,- på stelleveske Mellom 500-1000,- på madrass vil jeg tippe.... 1499,- for bilsete. ca 500,- for bilseteadapter til vogna Mellom 300-500,- for nytt stellebordunderlag. Har ellers stellekommode som vi har lånt + lekegrind som vi kjøpte til Tobias.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå