Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for ca 3 uker siden endret hun spisingen sin litt. Hun er nå 6 mnd, og har spist fra 130-200 ml mme per måltid, 4 ganger i døgnet. Men de siste ukene slutter hun nesten alltid etter ca 100-120 ml. Får henne iblant til å spise resten etter en liten pause. Hun vil gjerne ha vannflasken, men nekter å spise mer melk. Vi har begynt med grøt 2 gr daglig, og begynte med vann for noen uker siden. Er det vanlig at de spiser mindre mme selv på de måltidene hvor det kun er mme? Noen som har erfaring på hvorfor hun spiser så lite mme? Er foreløpig ikke oppe i fulle porsjoner grøt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Detter tror jeg er nokså vanlig :)

Da jenta her begynte å spise grøt drakk hun automatisk mye mindre MME. Hun gikk fra 240 ml til 150 ml (ett måltid)

Jeg skjønnte etterhvert at jeg rett og slett bare måtte la henne styre selv og det går helt fint ;)

Skrevet

mente du at hun da spiste 150 ml i ett måltid uten at hun da fikk fast føde i det måltidet? Da får jeg bare stole på vesla. Trodde først det var at hun ikke likte flaska nå som hun har fått tenner, men hun vil ha vannet på samme flaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...