Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Har vært sammen to år med sambo, og han har veldig lyst å stifte familie. Men jeg er mer karriereorientert, og vil ha god økonomi og ikke minst vilje til å ta meg av små barn. Samtidig er jo forholdet ungt enda. Hvor lenge ventet dere?
ana baroma Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Vi har bodd sammen i to år, og venter vår første om et par måneder. Siden jeg er relativt voksen, så "haster" det bittelitt å komme i gang, og vi er på det stadiet at vi ønsker oss barn begge to akkurat nå. Så for oss passer det perfekt nå!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 2 år her også. Passet fin, fikk akuurat barn før jeg ble 31, var ferdig med utdanning etc. så for oss passet det godt. Vi ventet ikke til familien roet seg, for da tror jeg vi hadde måttet vente for alltid. Barna hans ville ikke ha søsken, og de kunne vi ikke la dem bestemme, da ville de skapt seg enda lenger.
~~DoraDora~~ Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Etter halvannet år, og han var veldig planlegt. Da var jeg 29 år. ( mannen min har en fra før...han har aldri bodd med det barnet, og hun var 8 år da vi fikk førstemann). Vi har nå tre felles barn:-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Vi var sammen i åtte år!!! Jeg tenkte vel litt som deg, men nå er jeg på tjukka. gitt. Gleder meg masse, og det gjør hans barn også. De er nå ganske store og veldig egnede barnevakter!!! Syns også det er greit at de har blitt så store at det ikke blir noe sjalusidrama eller noe krangling om hvilke regler som gjelder her og der.
Castho Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Vi har bodd sammen i 2 år. Jeg er ung men det er noen år til samboeren og han ville så gjerne at datteren skulle ha en opplevelse av det å få søsken. Selv ble han storebror som 15 åring og det er en ganske stor forskjell. Jeg synes det er kjempe koselig å være ungmor jeg, og datteren hans gleder seg veldig.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Vi vart gravide da vi hadde vært sammen to år.
Snart 3 barns-mor? Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Var gravid 3-4 mnd.etter jeg treff han,var IKKE planlagt..Hans barn var 5 og 7 når vi fikk felles barn.Men det gikk greit,å nå skal vi ha vårt 2 barn sammen,første er no 4 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå