Miss L å di Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Er 28+2 og babyen har snudd seg med hodet ned, og har hatt det nede i en uke nå. Skal den snu seg allerede??
*RutIetutt* Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Jenta mi hadde snudd seg i uke 28 også - jm sa at hun fremdeles hadde plass til å snu seg igjen, så det var ikke gitt at hun lå sånn frem til fødselen - men er nå i uke 35+6 og hun ligger med hodet ned enda:o)
Poteto Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 jepp, si du er førstegangs så snur den seg som oftast tili, men den kan flytte seg igjen.. min la seg me hode ned i uke 30, så snudde HU seg igjen, men er på plass opp ned igjen no
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Javisst Min hadde snudd seg ned i uke 24 (bekreftet med UL++). Er andregangs. Men hodet har ikke festet seg enda, og det festet seg sent med førstemann. Men det viktigste er jo at han ligger i hodeleie
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Her snudde gullklumpen seg med hodet ned allerede i uke 25, men den driver å bytter litt mellom hodeleie, og tverrleie har jeg mine mistanker om.. er i uke 35 nå.. Merker tydelig på bevegelsen at min lille koser seg i tverrleie med rumpa ut.. veldig lite aktivitet, men så plutselig snur den seg til hodeleie og rumpa inn i et par dager, og da er det betydelig mere aktivitet..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå