Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Fikk ganske mye av det nå. Har ikke hatt det tidligere. Er i uke 38, og usikker på om hodet har festet seg. Jordmoren sa ja, mens legen trodde ikke det..? Uansett hva kan dette være, slimproppen? fostervann? Hvis vannet går så kommer det vel mere??
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Ikke godt å si Men de kan teste om det er fostervann på føden. Har lest her inne flere ganger om folk som har hatt tyntflytende utflod som de trodde var fostervann, men fikk avkrefta. Har også hørt at fostervann skal være blakket i fargen. Registerte ikke hvordan fostervannet så ut da jeg fødte sist, så jeg vet ikke. Men som sagt de kan teste dette. Hvis hodet til baby er festet eller veldig godt nede i bekkenet, trenger det ikke komme mye fostervann om vannet går. Heller ikke om man lekker. Hos meg kom en hel del ut med babyen til slutt. Kan være slimproppen, men vil tro den er ganske tyktflytende. Og gjerne blodtilblandet. Hadde jeg vært deg, ville jeg spurt føden, siden du er i tvil.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 så lenge du er i tvil, er det lurt å ringe føden. De vil nok ha deg inn for en liten sjekk. Det samme skjedde meg skjønner du. Plutselig masse tynnflytende blankt som kom. Har aldri hatt slik utflod før, men det er det det var nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå