Gå til innhold

Bare lurer på et spørsmål ang. tappen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvor lenge etter el man kan merke at gravid tappen kan komme? Litt flaut at jeg inbiller meg dette. Men er bare 1dpo nå, og tappen min er veldig høy, lukket, hard klump i midten med et mykt lag utenpå. Og en propp der. Den har ikke vært det før (bare når jeg bar gravid sist). Hmm.. (flau) Det går vel ikke an å vite det så tidlig heller vel? Da kunne vel kanskje alle tolket det som tegn på graviditet.

Men det er godt å ha dere her inne, så en kan få spørsmål om det en lurer på. Selv om det er litt pinlig. He he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare lurer. skal tappen være hard eller myk når man er gravid?

Skrevet

Det varierer fra person tror jeg. Men kan være både og. Hard i midten, med fløyelsmyk utenpå.

Skrevet

ok. kjente på den isted og den var hard. har ikm denne uka. også kom det bittelitt blod idag. under en dråpe. er så redd tr skal komme allikevel

Skrevet

Hei Surremor, Min tapp var litt sånn som du beskrev rundt eggløsning. husker ikke om det var før eller etter. mulig det du beskriver faktisk er en åpen tapp eller en som holder på å lukke seg. Ellers beskriver du jo noe som minner om en "gravid" tapp (ifølge pernille), men jeg har ikke peiling på når den vil opptre. De nærmeste dagene bør du følge med om den forandrer seg. min sank ned litt etter EL og føles som en fingertupp..

Skrevet

Er det lenge til du venter tanta? Kan jo ha vært en festeblødning også. Det hadde jeg sist jeg var gravid;) Da spottet jeg litt noen dager før IKM.

Skrevet

jeg venter 25-29. hva er egentlig en festeblødning? har ikke satt meg inn i alt sammen enda.

Skrevet

Takk for råd, Stjerneklar;)

Skal følge med den hele veien. Har ikke alltid vært like flink til å følge med på den hver dag som nå. Er bare å krysse fingrene å håpe. Sist fant jeg ut hvor tappen min var dager før jeg ble gravid, og da kjentes den sånn ut. Holder håper oppe på at vi traff ganske bra nå på eggeløsning;) Selv et det utrolig lang ventetid mellom el og IKM.. :P

Skrevet

Madde 86:

Festeblødning kan komme når egget fester seg. Mitt festet seg vel 9 dager etter eggeløsning sist da fikk jeg litt brunrosaaktig utflod. Noen spotter litt, sånn som jeg. Andre kommer bare som en dråpe.

En fin link her jeg pleier å titte på hvis jeg lurer på om info og sånn rundt befrukningen:

http://pernille.info/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...