Gå til innhold

dere som har bekkenløsning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

åssen hjelp får dere? er dere helt,aktiv eller delvis sykemeldt?

er så spent på konroll på torsdag jeg..ryggen har blitt ganske mye verre siden jeg var der i uke 17..har siden da gått aktiv sykemeldt..mon tro hva som skjer neste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 60% sm fra uke 15-25, 80% sm fra uke 25-33 og 100% frem til perm. Er i dag 35+6. Deilig å være 100% sm nå....har mye vondt.

Har ikke fått noe mer hjelp enn det...ikke fysio eller noe sånt, prøver bare å ta det med ro og håper bare det går over når snuppa er ute:o/

Skrevet

jeg er i 25.uke nå...blei d mye verre etter det? er aktivt sykemeldt nå,men føler liksom ikke jeg har noe å gi på jobb lenger..jobber på barnehage,og får jo ikke til nesten noe med ungene..setter man seg jo på harde plasser så kommer man j ikke opp igjen..

Skrevet

vært 100% siden uke 20.. begynte hos fysjoterapuat men var ikke noe bedring.. så no går jeg til manuellerapaut.. Å det må jeg virkelig anbefale.. + at det blir dekket på samme måte som fysjo:)

Skrevet

Ja, for meg har det bare blitt verre og verre siden uke 25....desverre...får håpe det ikke er sånn for deg da:o/ Går litt opp og ned egentlig, og det hjelper på å slippe å jobbe i det hele tatt faktisk - selv om jeg bare hadde kontor-jobb...men verst er det om nettene - å få sove...det verker noe så innmari:o(

Hadde aldri klart å jobbe i bhg med bl....det må være vondt...:o( Sliter nok med å holde styr på 2,5-åringen min når han er ferdig i bhg for dagen...

Skrevet

men må man ikke ha bekkenløsning med gangvansker for å få dette dekt da?

Skrevet

Hei!

Er 100% sykemeldt fra i dag (28+1)... Har vært i 50% i fire uker før det. Begynte med behandling etter uke 18.

Har dessvere sett en gradvis forverring. Til tross for trening. Det er veldig lunefullt. Noen dager er bedre enn andre. Alt i alt er det slik at om jeg føler meg i OK form, og forsøker å jobbe litt, gjøre noe vettugt i huset, eller gå en tur - så kommer smertene og stivheten etterpå. Og da blir det verre.

Fy f... det blir et seigt og passivt liv for tiden.

Min lege diagnostiserte det som "bekkenløsning med gangproblemer" etter at jeg hadde sagt at anstrengelser gjorde at det var vondt å gå, trapper ikke var bra, og at jeg måtte ligge på ettermiddagene og ta meg inn etter endt arbeidsdag.

Jeg går ikke på krykker mao. Og jeg klarer å gå, sitte stå og ligge. Men ensidig mye av det ene eller andre er vondt, ikke umulig...

Tror det er opp til legen å finne ut om han/hun vil karakterisere det som "gangvansker" eller ikke. Ville diskutert litt med legen jeg!

Skrevet

snella snella,hvor går du til legen henne? husker jo du bor på byåsen:O)kasnkje vi er til samma..

bare redd for å bli oppfatta som ei amsjerring jeg..nå har først kvalma begynt å roe seg,så skal jeg liksom toppe det med bekkenløsning

Skrevet

Jeg er i uke 25 og er 100% sykemeldt...trodde kanskje sol og varme ville lindre BL,men der tok jeg grundig feil! Går til manuell-terapeut en gang i uka..han tøyer og strekker og masserer..får ikke gjort knipeøvelsene jeg skal,får mye kynnere av det! Jobber i bhg,og det funker dårlig om dagen.

Lykke til :o)

Skrevet

Sendte deg en PM jeg!

:)

Skrevet

Jeg fikk bl når jeg var 10 uker denne gang og har hatt problemer med å gå siden da. Jeg var litt aktivt sykemeldt (ca 1 mnd) når jeg var 3-4 mnd på vei men det fungerte ikke pga hadde masse smerter i ryggen og slet med svimmelhet samtidig. Så har ellers vært 100% sm hele sv.skapet og har byttet litt leger, men han jeg har nå sa jeg skulle være sm resten av sv.skapet når jeg hadde ca 4 mnd igjen også pga forebygging. Siden jeg skal fungere etterpå, og også har et barn på 2 år hjemme.

Skrevet

Jeg er i uke 36 og fikk smertefull bekkenløsning først for ca to uker siden. Har vært veldig fornøyd med at jeg har vært spart, men når det slo til, så slo det til for fullt. Er så ille at jeg nesten ikke klarer å gå. Heldigvis var jeg allerede sykmeldt 100%, så trenger jo ikke å tenke på den delen i allefall. Men siden jeg ikke har bil blir jeg voldsomt isolert her hjemme, for jeg klarer ikke å gå til søppelhuset engang. Skrev en tråd forleden om jeg gjerne ville hatt meg rullestol jeg..

Skal til legen i morgen tidlig, blir spennende å høre hva han kan tilby ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...