Gå til innhold

Doffine,når skal vi ut å rydde opp i samfunnet?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha en runde i byen snart,kjefte opp dårlige butikkansatte,bøller på trikken som ikke reiser seg for de handikappa,snobbete mødre med trendig barnevogner og,ikke minst,ta ei pølse et sted!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå må vi ta en liten rydderunde.. Fikk et tips av mamma her.. det er en bitteliten kiosk på bryn.. de har byens beste pølser:-))) kansje vi skal ta en tur? Ellers så har jeg pølser i frysa.. nam... lagde til og med gryterett med pølser i går.. hehehe...

Skrevet

EYYY

Hva med nysgjerrige naboer da???

hæ hæ hæ???

Skrevet

tenk deg synet, nr2... det tropper opp en gjeng med nygravide, høygravide og ikke gravide damer til moren din:-) hehehehehehe og gjør masse forskjellig, bare for å gjøre nabokjerringa nyskjerrig..

Skrevet

Dem kan vi også ta et oppgjør med,bare send over navn og adresse,så er vi på plass,vøtt!

Har de kyllingpølser på den plassen,Doffine?,jeg spiser jo ikke sånne søte griser eller noe jeg da....

Skrevet

faen.... tenker ikke på at du ikke spiser nøffe jeg... hm.. er nok bare vanlige pølser der:-((( snufs..

Skrevet

Men jeg kan se på at du spiser! :-) Det duger det også,bare jeg får ei stor,fet sjokkiskake på Deli de Luca etterpå,mums mums!

Skrevet

da må vi ned til sentrum etter pølsa assa.. eller strømmen.. Er dårlig med sånn deluca luxus her på manglerud... hehehehehe...

uff.. jeg må vaske litt på kjøkkenet jeg.. vhorfor kan jeg ikke ha sånn tryllestav som tar alt for meg??

Skrevet

Ja,må ha litt luxus-luca! Er ikke kjent andre steder enn i sentrum jeg da,men må jo ned i Frognerparken å spre frykt blant barnevognmafian uansett,så kan ta det på veien!

Sånn tryllestav vil jeg også ha,det ser ikke ut her. Støv og smuler og flekker overalt,men det er ryddig da... Forresten,er det ikke en tryllestav i handelen som heter "ektemann/samboer"???

Skrevet

er en luca i frognerveien:)) da kan vi kjøpe en kake der og ta med i frognerparken:-)) hehehehehe... er moro å lage frytk der assa.. er også mange turister der:-)9 hehehehe... kansje lage ekstra moro for de med kamerane sine:-))

tryllestav ala sambo har vært så flink hjemme nå.. så jeg må ha unna litt til han kommer hjem..

Skrevet

Supert,let's make it a date! *Spisser smaksløker,tunge og albuer*

Skal nok få has på samfunnets ubarmhjertige,til lyst og glede for japanerne! Har alltid drømt om å bli kjendis i Japan!

Må egentlig ta i et tak her på kjøkkenet selv,men var så deilig å ha en passe ok dag,var dritdårlig i helga,så idag bare pauser jeg med svaaak kvalme:-)

PØLSE!

Skrevet

jeg er så trøtt i dag, jeg... sover halve dagen. Og har en dag jeg slapper av litt. Så langt det går med to hunder i hus:-)) Men nå har jeg gjort det jeg skulle alt jeg:-) var ikke så mye, takk og lov. Men middagen her i hus, kommer fra peppes.. jeg orker ikke meke noe som helst.

Blir moro med en frognerdag:-)) tihi... må ha med doffen da:-) kan plukke deg opp på oslo s jeg.. så kjører vi bort:-) tar en kaffe med oss også.. nam.. eller kansje en piknikkurv:-) thi.. litt jordbær med noe attåt:-) glis...

Skrevet

Kan vi plis ta en rydderunde hos naboen min også? Han har ikke skjønt at man lukker døra, han tar rennefart og smeller den igjen - hver bidige gang...

Eller kan vi smelle den over noe annet? Gjerne vitale deler altså!

Kanskje vi skal ta en kampanje for luca på manglerud doffine? det er jo ingenting her... esso på ryen er liksom ikke heeelt det samme

Skrevet

esso på ryen skal jeg faktisk legge inn en stooor klage på til esso norge. Rett til hovedkontoret. Er sååå mange ekle feil der. Enten så funker ikke kortleserne ute, ellers så vasker de alle sakene som lager mat, utsolgt, svette bagetter, som såkalt skal være ferske, og de bruker jakke INNE der de lager mat. Og de kortleserne på pumpene er ikke bare en gang.. der er hver uke. Så nå ser jeg meg lei av rotet der oppe, og krever at noe blir gjort. Ellers så må vi få en luca her assa.. narvesen ekke noe tess, og esso suger såklart...

Hm.. naboer som slenger med dørene er så irriterende.. jeg hadde klikka jeg.. hadde sagt at grunnet hans slenging med dører så knuser ting og tang inne hos meg, så neste gang krever jeg erstatning. Og da kan du kjøpe en sånn billig sak og knuse selv, og si det er krystall:-)) hehehe

Skrevet

Jepp,vi tar hele ruklet med det samme vi er igang! CB-baby,du kaster deg vel med? Tror vi må være maskerte i frognerparken,sånn som alle superhelter er! :-)

Luca må formere seg helt ut hit til røyken også,er lei av å måtte busse eller kjøre i det vide og det breie for å få kjøpt et skikkelig stykke sjokkiskake eller god,italiensk iskrem! Kan sikkert bake sjøl,men er litt ris til egen bak å ha ei hel kake stående,går jo bare å gumler!

Naboer kan kun takles med masser av spam-mail,postordreprodukter og reker i brevsprekken....

Skrevet

Hehe I like the way you think my dear! Og helt enig om den essoen ja. Skulle fixe autopass der og de klarte til og med å knote til det. "hei jeg skal ha autopass jeg, her har du skjema" - Svaret var - hva skal jeg med det a??

Eh dytte det inn i ræva di holdt jeg på å si... Idiotkjærring.

Eller sånn som dama på McDonalds som spurte pappa mens hun leika med tyggisen sin (hun var tydeligvis for opptatt til å jobbe) - "hva venter du på a"? - altså ikke som i hva har du bestilt og kan jeg hjelpe deg måten. Pappa svarte " jeg venter på kjærligheten jeg jenta mi". Hun ble knallrød :) Alle lo jo siden hun hadde driti på draget.

Mulig det er der jeg har det fra; trangen til ytterst spydige kommentarer :)

Skrevet

Jeg har tatt de sååå mange ganger på esso.. Første gang jeg rant over der, skulle jeg ha nuggets.. fitta bak kassa sier.. "assa.. da må jeg jo lage de da".... Da snakka jeg høyt der... spørte hva hun hadde for jobb, og hva hu i svarte gjorde der, når jobben der ikke var å tilfredstille det kundene skal ha.. sa masse stygt da assa... Så jeg handler kun når det er nød på esso... og nå er det så mye å klage på, og daglig leder gjør ikke en dritt med klagene som er der, så da får vi gå til esso norgen da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...