Gjest Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg er fortsatt svært skeptisk til min yngste sønn sine sovevaner om natten, de er nemlig for gode til å være sanne synes jeg. Vi har to barn som har våknet og våknet og våknet og våknet om nettene, mulig de sov litt bedre når de var så små som minsten, men tror ikke noen sov SÅ godt som det han gjør. Han er 13 dager og sover kjempebra. I natt våknet han kun 1 gang(!!!) fra vi la oss klokken ti i går kveld til klokken syv i dag tidedlig, skjønte ingenting jeg når jeg våknet for å gi ham mat, nesten 6 timer sammenhengende søvn fra hans side (en time mindre for meg siden jeg bruker litt tid på å sovne fra alle sovelydene hans). Luksus! Kan det virkelig være at alle gode ting virkelig er tre og at vi for en gangs skyld er blitt velsignet med en baby som faktisk sover om natten?
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Kan nok ikke spå, men skal krysse fingrene =) Får du ikke sinnsykt spreng da? Det slet jeg mye med i begynnelsen...
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Nei egentlig ikke. Merker jo det er bra fult da og prikker litt i dem, men ikke melkesprengt, hadde bare spreng i ca 2 dager før det gikk over. Alt i alt synes jeg det meste går utrolig lett denne gangen. Venter liksom bare på at det skal bli fælt på en eller annen måte snart, dette stemmer ikke helt med babytiden, at alt går så bra.... Akkurat passe mye melk, en baby som sover bra om natten (men ikke fult så bra på dagtid da), lite renselse, storebrødre som ikke finnes sjalu, bekkenløsningen er gått bort, jeg er i storform, bare trøtt og litt sliten... Nei, dette er for godt til å være sant, hehe... Men, nyter tiden så lenge den varer!
Etaner Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Vettu, sånn har jeg det også. Nå har jeg bare 1 gutt fra før da men han var helt propell fra starten av. Kan ikke huske at han sov såå mye og han hadde endel vondt i magen første mnd og gråt litt osv. Men den nye krabaten vår er jo nesten stikk motsatt. han er 8 uker i dag og jeg kan med hånden på hjertet si at vi har hørt ham gråte skikkelig 1 gang.. og det var når han ble født. Vi går fortsatt å venter på denne gråten men han bare kommer med små "mjau" når det er noe han vil. Han er utolig tålmodig og sover mye. Jeg er bare oppe 1 gang om natten, amminga går supert (bortsett fra at de er vannvittige såre akkurat nå) Jeg storkoser meg hjemme med engelen min. Med størstemann hadde jeg knapt nok ro i r... til å være hjemme 1 dag. Nå vil jeg nesten ikke ut i frykt for å gå glipp av noe med lillemann... Nå skal jeg få sagt at jeg koste meg masse med storebror også, og han var ikke noe krevende. Men jeg merker så utrolig stor forskjell på denne berømte "roen" som alle snakker om (-:
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Så bra da! Jeg fikk brystbetennelse begge gangene da babyen var ca 3 uker... Au au! Satser på at hellet holder seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå