Gå til innhold

Er det dumt å gifte seg på liksom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen er jeg går på trygd å dem sier vist mangen att da vill den bli kraftig redusert vist jeg gifter meg.Heller penger enn ett minne for livet.

Hvordan ser dere andre på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke ha en forlovelses fest istedenfor ?

Eller en samboerkontrakt fest ?

Skrevet

ville nok ikke hatt en bryllupsfest om det ikke var et faktisk bryllup. synes nok det er bedre å heller feire forlovelse eller noe i stedet da.

Skrevet

Jeg mener at enten gifter en seg, eller så gjør man det ikke..Hvordan man velger å gifte seg er nå opp til hver enkelt par.

Trur jeg hadde blitt rimelig paff vist noen av mine venner hadde gifta seg på liksom, og innvitert til bryllupsfest. Da er jeg enig med dem over.

Bedre å feire forlovelse- Samboerkontrakt.

Du skriver heller penger en et minne. Jeg ser ikke på gifte målet med min kommende mann som bare et fint minne...Men mye mye mer en det. Bryllups dagen er bare noe ekstra,en fin bonus i hverdagen, i livet. Det er livet etterpå som mann og kone, og alle dei oppturene og nedturene vi skal dele.Det er det jeg tenker på.

Men skjønner at vist dere taper utrolig mye på det, at dere kansje føler at dere ikke bør gifte dere...

Skrevet

Jeg synes deter tragisk å tenke tanken til og med. Står det på pengene så må dere jo bare la være å gifte dere !! Det går faktisk an å feire bursdager, forlovelse osv osv. Men å gite seg på lissom, nei det blir bare teit. Sorry, men det er min mening. Du hadde vel ikke tenkt å ha brudekjole på toppen av det hele ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...