Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Det er fælt å si det...men jeg kjeder meg faktisk en god del når jeg er hjemme i permisjon. Kjenner så og si ingen andre som er hjemme på dagtid.. alle venninnene mine er på jobb og har ikke barn. Føler jeg bare går og venter på at mannen skal komme hjem fra jobb kl 17, og dagene er ganske lange..Går litt tur eller drar til kjøpesenter, men stortsett alltid alene.. Er redd for at gutten min på 5 mnd også kjeder seg sammen med meg.. huff ble klagete dette, men.. Andre som har det slik? Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å bli mindre ensom?
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Gutten din kjeder seg garantert ikke, så det trenger du ikke å bekymre deg for Det finnes helt sikkert flere som er i din situasjon der du bor, men det er jo ikke så lett å ta kontakt. Heng opp lapp på helsestasjonen, prøv å sette opp dib-treff på treffsidene her, sjekk om det finnes barselgrupper. Hmm... Nå kom jeg ikke på noe mer. Håper det ordner seg, for det er kjipt å bruke opp permisjonstiden på å kjede seg!
Go i magen Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Hvor bor du da anonym? Kanskje DIB treff også der du bor?
Mexa Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Vet akkurat hvordan du har det! Send meg en PM da, så kan vi kanskje kjede oss litt i lag og prate litt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå