Gå til innhold

brasiliansk vs vanlig bikinivoksing

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring? har bestilt time til brasiliansk men er usikker på hva jeg skal ha på meg.. har ikke lyst til å ligge der med rumpa bar :P gruuuuer meg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså...*ler* Brasiliansk...også er du flau for å vise deg fram? Du MÅ nødvendigvis vise alt da...hehe!!

Skrevet

Hva går egentlig brasiliansk voksing ut på?

Skrevet

nja..flau og flau fru blom.. må jeg så må jeg.. bare dusje godt i forveien osv :) men hvor mye tar de? har aldri gjort det før derfor jeg spør :)

Skrevet

De tar så mye som du vil de skal ta! Har du hår i rompa så spør de om du vil ta det også pg da må du stå i "doggiestyle" ...artig ;-D

Skrevet

Du blir bedt om å kle av deg, så du trenger ikke lure på hva du skal ha på. De må jo få tatt hårene bort og det grå jo ikke med klær på...

Ikke noe å grue til, gjør litt vondt, men det gjør jo voksing uansett hvor man voksr seg.

Skrevet

når jeg gjorde det fikk jeg en papir-engangs-string, som hun flytter på etterhvert som hun vokser. så man ikke skal føle seg helt naken ;o)

Skrevet

Ved brasiliansk voksing så er du helt naken der nede. Du fjernet alle hår helt til ditt aller helligste. Ved vanlig bikinivoksing så har man fortsatt klær på :)

Skrevet

takk for svar jenter.. kanskje jeg tar på en liten string å hører om jeg kan ha den på meg,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...