Gå til innhold

Besvimte på Rema1000 i stad :-O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ekkelt!!! Sto for å betale men alt svartnet, fikk slengt lommeboka til søsteren min(som også er gravid og var 1 millimeter fra å kaste opp akkurat da), svetten drev av meg og jeg falt ned på en stol.. Damen bak disken i bakeriet nektet å gi meg et glass vann, og sa jeg fikk kjøpe en flaske. Kjempefint at folk gidder å hjelpe altså....

Jeg klarte ikke snakke eller røre meg og trodde jeg skulle dø der og da!

Det jeg lurer på er om det er flere som har svimt av/nesten svimt av helt uten forvarsel mens dere har vært gravid? Ringte legen og hun sa at det var ikke noen fare.. Syns bare det er skikkelig ekkelt å plutselig svime av sånn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff,hørtes ikke noe videre ut:-( Skikkelig serviceinnstilt kassadame også,hurra!

Det er sikkert blodtrykket ditt som er lavt,har ei venninne som besvimte støtt da hun gikk gravid. Be om en legetime å få det sjekka. Er det lavt BT er det sikkert ingen stor krise(men gud så ubehagelig og skummelt!) ,men er nok kjekt å finne ut av ifall det skulle være noe annet.

Vet at lakris er bra for å få opp BT,så er det det du har,er det bare å gumle ivei:-)

god bedring!

Skrevet

Du kødder nå??? Ba hu bak disken om at du skulle kjøpe vann??? Dette hadde jeg klaget på til høyeste hold i butikken der om. Det går bare ikke ann... var det heller ingen andre som hjalp til??

Skrevet

kjent fenomen det der ja.

høres ut som du har hatt blodtrykksfall..

hadde det både forrige svangerskap og dette...

blodtrykket er fint men vs jeg ikke spiser regelmessig og drikker nok så får jeg det... spes i begynnelsen av svangerskapet..

Skrevet

Uff ja det gjorde jeg også da jeg var gravid med førstemann. Jeg besvimte da jeg skulle gå av bussen, datt bakover lang som jeg var.. lå rett ut i midtgangen. Håper jeg slipper det denne gangen :-(

Legen sa at jeg hadde veldig lavt blodtrykk, så det var nok det som var årsaken. Jeg måtte begynne å drikke shots med sterk kaffe for å få det opp litt, det sa i hvertfall legen...

Skrevet

dette har skjedd med meg MANGE ganger.. hehe.. og det ender stort sett med dat jeg kaster oppp... :(

Skikkelig ubehagelig...

Husk å drikk masse og ikke la det gå for lang tid mellom måltidene. Jeg merker også at jeg har lettere for å besvime hvis det blir for varmt( feks at jeg har for mye klær på meg)...

Lykke til...

Skrevet

uff så ekketl da. Har ikke besvimt noen gang jeg, men må bare si fy f... ta dama i bakeriet... Når noen svimer av gir du da de ett glass vann, Herregud, går jo ikke ann å be deg kjøpe en flaske... bli helt paff jeg.. hadd e noen besvimt i min butikk hadde jeg jo gitt de vann, og sørget for at allt var helt ok...

er det mulig...

Skrevet

hadde meldt dette til sjefen med en gang jeg, det der er helt latterlig:O

har jobbet i butikk i mange år, å aldrig aldrig ALDRIG har jeg hørt om noe så graverende!!!

Skrevet

Det du beskriver høres ut som blodtrykksfall ja.Sliter med det selv og har gjort det i maaaaange år.Det er lurt å alltid ha med seg vann og drikke det ofte.Mye oftere enn man tror.Og så bør du ha en sjokolade i vesken.Det kan hjelpe deg til å ikke få slike blodtrykksfall.Dessuten så er det bare å sette seg rett ned med en gang du kjenner følelsen du får i forveien.Ta den tiden du trenger og DRIT i alle andre.

Ang hun derre i bakeriet så er det ikke så mye annet å si enn at jeg er sjokkert.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg er ikke sjokkert, hadde samme greie når jeg gikk med førstemann, besvimte på butikken, og folk bare gikk forbi og ikke gadd å hjelpe. Når jeg spurte kassadama om hun visste om det var noen lege der (var under hytteopphold på Geilo), spurte hun hva jeg skulle med det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...