Gå til innhold

ang morkakesvikt??

Bålle84+j06+nooni161010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstren vår har vært på UL i dag hun er 30 uker på vei. og babyen hadde ikke vokst noe særlig og var bare mellom 900 og 1000 gram, den antydet morkakesvikt! hun fikk lungemodnings sprøyte i fall at det skjer noe. skal på ny kontroll på onsdag. noen som har erfaring rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med første jenta var jeg på UL i uke 27, hun var da 900 gram, mindre enn normalt. men da var det ikke så mye mindre enn normalt, så jeg fortsatte svangerskapet uten noen form for kontroll. Da jeg var 30 uker på vei stoppet magen min å vokse, den voks nesten INGENTING fram til jeg fødde i uke 38. Jordmoren min tok det ikke seriøst da jeg mistenkte at jenta mi ikke fikk nok næring, selv om min mor hadde opplevd dette med meg. Da jenta kom to uker flr terminen, var hun berre 1870 gram. Dette var pga morkakesvikt, jenten vår kunne vert død pga lite næring da jeg ikke fikk noe for for oppfølging.

Søsteren din kan nok berre slappe av da hun får oppfølging. Men for den lille jenten min var det en tøff start på livet med mye komplikasjoner, men nå er hun så fin som berre det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...