Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skal være vekk en del rett før termin, så redd jeg må dra alene..

3 uker før skal han på MC-treff(!) på et sted det ikke er forhold på tlf.

Vet det er liten sannsynlighet for at det skjer noe da, men en vet jo aldri.

Fikk 1 uke for tidlig sist og min mor har fått oss 3 søsken 3-4 uker før.

Men jeg vil liksom ikke nekte han å dra heller. Alt kan liksom ikke stoppe opp.

Terminhelga skal han og bort, hmm.

Noen som har født før eller vet hvor stor sansynligheten er 2 gang å få tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle jeg kjenner som har fått nr 2 har fått 1-2 uker før tiden=)

hvorfor i all verden skal han drive å farte så like før termin da?

Skrevet

Tror jeg ville forventa av mannen min at han skulle holdt seg i nærheten når det er termin rett rundt hjørnet,dersom det ikke er jobbrelatert og han MÅ bort! Burde vel kunne forvente at mannen holder seg hjemme å er spent på ny baby og vil passe på kona si,istedetfor å rase rundt på mc i skauen og drikke øl med kompiser!(er vel det et treff handler om,ihvertfall i min hjemby!) 3 uker er i grenseland,han bør i det minste kunne ha tilgang på tlf og ikke være langt unna heimen. (er det treffet langt hjemmefra?)

Enig at ikke verden kan stoppe opp,men det er jo snakk om prioriteringer da,man blir ikke pappa SÅ ofte!

Skrevet

Enig med elli-karamelli!

Jeg gikk 10 - 14 dager over termin med mine to første. Har litt lengre syklus enn vanlig, så jeg regner med å gå over tiden m nr. 3 også.

Skrevet

Frå 3-4 veker før termin og til ungen er ute kjem mannen min til å "måtte" holde seg i nærleiken, i alle fall såpass at han kan kome til unnsetning på eit par timar om noko skulle skje før termin.

Då vi venta forrigemann avlyste gubben ein guttetur tre veker før termin, fordi han var redd for at det skulle skje noko. No kom ikkje ungen før vel to veker etter, men ein kan aldri vite.

Det skulle jammen meg mykje til for å ha gjort meg blid igjen om mannen gjekk glipp av fødselen fordi han skulle på guttetur eit par veker før termin...!

Det er vel ikkje nokon måte å få greie på når ein kjem til å føde i forhold til termin, men det kan jo vere nærliggande å tru at ein kjem til å føde ca til same tid som sist, og ellers gå ut ifrå korleis mor/søstre hadde det. Vi liknar jo veldig ofte på mødrene våre når det gjeld svangerskap og fødsel.

Skrevet

enig med de andre

syns det er merkelig at han i det hele tatt har lyst til å dra..

Skrevet

nei vettu hva!!

han burde holde seg hjemme!!

Skrevet

Takk for innspill!

Godt å høre det er fler som synes det samme.

Nå tenker jeg som så at skjer det den helga, har vi skikkelig uflaks, samtidig som det egentlig ikke burde vært et tema å diskutere. Blir litt såret kjenner jeg.

Han sier å være med er noe han gleder seg masse til.. men?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...