Gå til innhold

flere som hater lyden av katte\hunden som slikker pelsen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ææææ... eg hiver katten ut.. takler ikke dinna slafsinga...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, det har jeg faktisk aldri tenkt noe over... heheh =)

Skrevet

Lager det lyd...? Hehe

Skrevet

hæ? aldri hørt den ekle lyden?

då har eg tydeligvis det alt for stille hjemme...

:)

Skrevet

Katter er greit nok for det mest, men hunder som slafser seg i skrittet *grøsser nedover hele ryggraden*.... Den lyden hater jeg!

Skrevet

Hehe, den lyden reagerer jeg ikke på. MEN når voksne folk tygger tyggis, da holder jeg på å bli gal! En ting er med unger, til nøøøøød og under sterk tvil tenåringer, men voksne som slafser, lager bobler og tygger? *klikk*

Skrevet

Jeg reagerer MYE på forskjellige lyder. Folk må være varsomme rundt meg med slike tygge, svelge, slafse, smatte, slurpe og grafse-lyder. Hater det!!

Så om sambo står ved siden av meg å drikker et stort glass pepsi max for eksempel (kom på det nå, for det er somregel det han drikker), da KLIKKER det for meg!! Helt seriøst....

Men aldri reagert på denne vaske-pelsen-lyden.... Rart.... Men takk for at du minnet meg på at jeg må høre etter på nok en irriterende lyd, hehe =)

Skrevet

He, he ikke tenkt på det før...men er vel verst når de tar seg en grundig rengjøring 'her og der' ;-)

Skrevet

jepp!!

all generell slafsing får meg til å grøsse..

pelsen er bare bagateller mot slikking andre plasser.. yaaakk...

ja. hata når folk drikker så tungt at det høres omtrent hele vegen ned til magesekken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...