rosa og en blå Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 ææææ... eg hiver katten ut.. takler ikke dinna slafsinga...
summer85 Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 hehe, det har jeg faktisk aldri tenkt noe over... heheh =)
rosa og en blå Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 hæ? aldri hørt den ekle lyden? då har eg tydeligvis det alt for stille hjemme...
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Katter er greit nok for det mest, men hunder som slafser seg i skrittet *grøsser nedover hele ryggraden*.... Den lyden hater jeg!
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Hehe, den lyden reagerer jeg ikke på. MEN når voksne folk tygger tyggis, da holder jeg på å bli gal! En ting er med unger, til nøøøøød og under sterk tvil tenåringer, men voksne som slafser, lager bobler og tygger? *klikk*
frøken blå Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Jeg reagerer MYE på forskjellige lyder. Folk må være varsomme rundt meg med slike tygge, svelge, slafse, smatte, slurpe og grafse-lyder. Hater det!! Så om sambo står ved siden av meg å drikker et stort glass pepsi max for eksempel (kom på det nå, for det er somregel det han drikker), da KLIKKER det for meg!! Helt seriøst.... Men aldri reagert på denne vaske-pelsen-lyden.... Rart.... Men takk for at du minnet meg på at jeg må høre etter på nok en irriterende lyd, hehe =)
peonererfine Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 He, he ikke tenkt på det før...men er vel verst når de tar seg en grundig rengjøring 'her og der' ;-)
rosa og en blå Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2007 jepp!! all generell slafsing får meg til å grøsse.. pelsen er bare bagateller mot slikking andre plasser.. yaaakk... ja. hata når folk drikker så tungt at det høres omtrent hele vegen ned til magesekken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå