Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Det er 7,5 uker til vi skal gifte oss... Har ordnet det meste, og engasjert mine foreldre i en del ting. Freldrene mine gleder seg veldig, snakker mye om det og sa ganske tidlig at de skulle betale halve bryllupet+ kjole til meg. Så vet vi hva vi kan forholde oss til. Svigers nevner nesten aldri noe om bryllupet..aner ikke om de har tenkt å betale noe.. mest sannsynlig betaler de vel litt...men aner ikke hva eller hvor mye! Hadde vært så greit å visst hvor mye vi evt. kan forvente å få sponset av dem også så vi kan sette opp budsjett.. finne ut hvor mye vi må betale selv osv.. Er det OK å ta dette opp med svigers, eller er det frekt?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Det er helt ok å høre med dem om de kommer til å sponse noe! Det er viktig for dere å vite mtp sparing og deres eget budsjett! (selvom det ikke er lenge til dere gifter dere)
jordbærsjokolade Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Da hadde jeg nok bare regnet med at de ikke sponset noe jeg da..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Dersom de ikke har sakt noe til nå hadde jeg tatt som en selvfølge de ikke var interresert i å betale noe. Men kan faktisk også hende at de ikke snakker så mye om det fordi de ikke har blitt spurt om å delta i forberedelsene. Husk at det finnes jo noen som ikke vil blande seg. Har du/dere spurt dem om å hjlpe til i forberedelsene? Har du /dere delt informasjon med dem ?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 HI her.. Jeg har ikke spurt dem om noe hjelp nei, og de har heller ikke tilbudt seg.. de er i 70 årene og ganske dårlige til beins og liten fantasi så vet liksom ikke helt hva jeg skal be dem å bidra med.. Forslag?
babyandme Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Synes typen din skal ta det opp med dem..er jo hans foreldre. Lykke til uansett!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Syns d er helt feil at du skal spørre om penger da på en måte Når d kun er 7uker igjen til bryllupet så ville jeg ikke regnet med at de har tenkt og betale noen ting... Kankskje de mener d er brudens foreldre som skal betale, er jo sånn d er fra gammelt av. Uansett syns jeg d er ganske frekt og spørre om det. Også har du vel alt satt opp et busdsjett når d bare er 7uker igjen?? Det er jo noe av det første mann gjør d...
grå :) Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 har de ikke sagt noe så har de vel ikke tenkt å spytte i noe da. jeg hadde nok ikke nevnt det fø r de hadde tatt det opp selv. er jo dere to som skal gifte dere og som skal stå for kalaset med mindre noen tilbyr seg. får dere noe penger senere så er det jo bare et pluss. inntil da ville jeg lagt ut selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå