Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg lurer på om flere har opplevd dette...? Sønnen min ble 7 måneder og ville ikke ha mere pupp! Jeg tenkte at han må jo ha melk og introduserte NAN på flaske. Han drakk litt en liten periode, men nå er det plutselig slutt med det også... Han er veldig glad i grøt, og får grøtmåltid til frokost, lunsj og kvelds, samt et halvt middagsglass. Samt frutti innimellom. Jeg sliter veldig med å få han til å drikke vann også, men tenker at javel, da får han vel i seg nok væske? Lager grøten hans med masse vann. Er dette normalt at de plutselig ikke vil ha melk lenger???
2nj♥ Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Gutten min er 7 mnd og jeg hadde en uke med pupp- og flaske-nekt, men det gikk heldigvis over. De første par dagene var det full nekt på alt (dvs: han spiste grøt morgen og kveld) og bleiene var tørre. Jeg prøvde alt, pupp, pumpemelk, nan, vann, flaske ditt og flaske datt, men ikke snakk om at han ville drikke. De neste dagene tok han litt, men veldig lite iforhold til det han pleide. -Men etter ei uke ca var alt plutselig som normalt igjen. Skjønner ikke helt hvorfor det ble sånn, men han fikk tenner i den perioden, så kanskje det var grunnen her?? Ellers er det noen som reagerer når mor han mensen eller er gravid igjen (men det gjelder jo mm bare!!). Varmen kan jo også gjøre at de ikke orker lunken melk da,- ikke det mest fristende i varmen liksom. Han får jo i seg væske i all maten han spiser. Tilby vann ofte og er bleiene hans våte så er det nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå