Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen ble jeg fortalt at man bør dra guttebabyens forhud tilbake av og til, slik at det ikke blir for trangt. Babyen min er nå 5 mnd, og jeg har aldri gjort dette. Er det noen andre som har hørt om dette, evt gjort dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke dra tilbake forhuden for å vaske før gutten nærmer seg skolealder har jeg fått beskjed om.. Før det er den trang/sitter fast på en måte, så den skal bare være.

Skrevet

Takk! Godt å høre. Ble litt usikker siden vi ikke har gjort dette, og i og med at det er et sensitivt tema kvier jeg meg for å spørre om sånt på helsestasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...