Gå til innhold

Frekke unger , ååhh!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på lekeplassen som alltid i dag og snuppa syklet rundt på sykkelen sin =) . ene gutten som var der kom bort og spurte om han skulle stikke henne med en pinne han holdt rett foran henne da hun skulle sykle.. vær snill nå sier jeg ,sånn sier vi ikke. han overhører å fortesetter å plage henne, snakke henne høyt oppi ansiktet. jenta mi er 2 år og forstår ikke alt men ser på henne at hun ikke likte det. Jeg sier da at nå slutter du ,ta å få vekk den pinnen din fra ansiktet hennes. jenta mi sykler videre etter det. Men sier mamma`n til gutten noe?? NEI. Blir så irritert , om du ser ungen din oppfører seg stygt, gå nå å si ifra!!

*blåse ut*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhhh, blir så irritert over disse foreldrene som ikke bryr seg om hvordan ungen dems oppfører seg. Ikke rart ungene oppfører seg som de gjør...

Skrevet

Helt enig! Men, jeg er ikke redd for å si fra til andre unger hvis foreldrene ikke reagerer.

Skrevet

Opplevd det samme maaaange ganger. Jeg gir ungen EN sjanse, hører ikke barnet etter så fjerner jeg barnet, ikke jenta mi. Så får foreldrene tenke og synes hva de vil, har aldri opplevd at noen har sagt noe til meg etter å "irettesatt" dems barn. Men det er syyyyykt irriterende at noen foreldrer driter i hva ungene gjør.

Jenta mi er ikke perfekt, men jeg følger med henne hele tiden, så HVIS hun er stygge med noen så fjerner jeg henne og tar en snakk med henne.

Skrevet

Vi sto i ei pizzasjappe/restaurant og venta på take-away-pizzaen vår, med vår datter som da var 2 1/2 år. Det sto ei anna jente der på samme alder, og de to jentne sto og så litt på hverandre. Den andre jenta kom bort til mi, og sa "hei". Mi sa "hei" tilbake. De var nå søte og da, men plutselig så tok jenta tak i håret på dattera mi, lugga skikkelig og dytta henne bakover så hun ramla rett inn i en stumtjener og skalla hodet i veggen. Den andre jenta bare lo, og mora satt rett ved siden av og sa ingenting. Jeg holdt på å klikke i vinkel, men siden jeg var høygravid og hormonell så tok jeg bare med meg dattera mi og gikk ut, i fare for selv å havne i slagsmål...

Skrevet

Koster meg null og nix å snakke til andres unger om foreldrene ikke reagerer! Og blir oppriktig glad når andre også gjør det:0)

You go girl!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...