Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 ...fødselen?? Sambo skal prøve å få filmet litt..Kanskje idet babyen er halvveis ute:))
Turid Laila Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Nope på Bærum er det ikke lov å filme fødselen. Og godt er det egentlig, jeg hadde aldri klart å se filmen igjen senere uansett...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Hvorfor er ikke det lov? Er ikke dette noe som mor og far bør få bestemme selv da? Selv kunne jeg ikke tenkt meg dette, men hvis noen ønsker så gjerne for meg.
elly belly Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Nei, vi har ikke lyst å filme fødselen. Jeg vil heller huske den slik den var enn å se den dokumentert. Huff nei, tror ikke noe godt vil komme ut av det.
skjotta Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 grunnen til at det noen steder ikke er lov til a filme födsel er faren for at noe kan ga galt. ting kan forandre seg veldig fort under en födsel, og det er ikke alt som bör være dokumentert for evigheten....
Turid Laila Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Aner ikke hvorfor det ikke er lov. Men for oss er det samme, for vi vil ikke filme uansett
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Nei, huff det er uaktuelt... Tror sambo får holde seg til digital kameraet vårt og helst kun ta bilder av meg og bebisen ETTER fødselen...ikke mens jeg ligger og vrir meg i smerte liksom...trenger ikke dokumentasjon av det nei;)
Solskinnsjenta Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Skal ikke filme fødselen, men ta masse bilder etterpå Føler liksom ikke noe for å bli filmet rett opp i musa med masse blod og gørr, liksom. Er vel heller ikke noe man viser barnet i ettertid. "Kom nå setter du deg på fanget til mamma, så ser vi på filmen fra da du ble født..." Bilder er bedre da!
Miss L å di Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 nei fy... vil ikke bli filma da nei!!! Sambo mente at det hadde vært gøy å filma fødselen, men da nekta jeg! Ta fiiine babybilder etterpå :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Tror stort sett ikke det er lov å filme under fødselen. Mannen min filmet vår første når hun lå på vekta. Det er gøy å ha. Ville aldri sett fødselen etterpå. Holder med opplevelsen der og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå