Gå til innhold

Ang stol til ca 5 måneders gamle babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik jeg forstod fysioterapauten vi hadde samtale med på 4 månederskontrollen så skulle vi ikke sette gutten vår i noe stol el. før han kunne sette seg opp selv.. Gikk greit om han satt på fanget og vi støttet han under armene/bak ryggen, men ikke sitte selv eller bli støttet opp med puter o.l.

Noen meninger om dette?? Han vil jo så gjerne sitte stakkaren;) Setter han i vippestolen sin så kjemper han for å sette seg opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet de sier det, men vi satte da våre barn i tripp trappen i noen få min under middag o.l... var jo ikke snakk om lenge, og de var godt støtta opp.

alt med måte sier nå jeg!

Skrevet

Sånn holder vesla også på når hun sitter i vippestolen.

Så vi har tenkt og kjøpe stol til henne som hun kan få sitte litt i.

Har vel egentlig tenkt at hun bare skal få sitte der mens hun spiser til og begynne med.

Og så øke mer når hun blir stødigere selv, og setter seg opp selv. =)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Men hva er definisjonen på å sette seg opp selv? Når de greier det fra en viss vinkel? Når de greier det med noe å støtte seg til? Eller når de greier det uten noe som helt å holde seg i når de ligger på gulvet?

Skrevet

Hs min sa at man ikke skal sette på de gulvet å gå ifra.. Man kan fint la de sitte i høystol mens de får mat..

Skrevet

Når de setter seg opp selv gjør de det fra liggende på gulvet også.

Skrevet

Gutten min klarer å dra seg opp etter armene mine, og alene når han sitter bratt i vippestol. Men HS sa at når de satt seg opp alene fra liggende stilling (8-9 måneder mener jeg hun sa) da kunne man sitte de i stol..

Skrevet

Martin begynte å sitte i høystol når han var rundt 5-6 mnd når han fikk mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...