Gå til innhold

Jeg får ikke orgasme,hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen har klart og gi meg en orgasme,men klarer det selv ved stimulering av klitoris,men det går ikke når noen andre gjør det,må ligge på magen med bena samlet for og få det til..

Kan det forandre seg med årene? Håper det..

Vil at mannen min skal gi meg orgasme,han er så lei sei for di vi har vært sammen over 2 år og han ikke har fått det til og jeg sier at det ikke går,kjenner det jo på meg,..

Vet at det er vanskeligere for kvinner og få orgasme,men jeg får det til på 2 min selv,er det noen som ALDRI har hatt orgasme?

Det ødelegger litt av sexlivet,når man vet at det kunne vært bedre...

Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan få det til?

Og vi noen være så snill og legge dette inn på skravlesiden for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle liksom være anonym,men er ikke vant til og være det,så da ble jeg ikke det nå heller,pytt pytt...håper noen kan hjelpe.

Skrevet

Jeg hadde det første samleiet med kjæresten min da jeg var 16 år, vi var sammen 2 år: ingen orgasme! Neste kjæreste sammen i 3 år: ingen orgasme! Nåværende kjæreste: vi var sammen 2 år før jeg fikk min første orgasme! Var vel rundt 24 år da! Så det tok meg ca 8 år med partner for å få orgasme! Har som deg ikke hatt problemer med å få det når jeg onanerer....

Jeg hadde en psykisk sperre som gjorde at jeg aldri nådde helt fram. Og dette ble jo bare verre og verre med årene. Jeg gjorde meg den bjørnetjenesten at jeg latet som jeg fikk orgasme.. Plutselig en dag sier samboeren min at han trodde jeg faket orgasme. Ble jo skikkelig flau, men innrømmet det for ham. Han ble litt lei seg, men tok det hele med knusende ro, og var bare god med meg..

1 måned etterpå fikk jeg orgasme med ham. Så det var bare det som skulle til for meg. Er og viktig at det ikke er noen som helst forstyrrelser, jeg må ikke tenke på noe som helst annet enn det vi holder på med, eller selvfølgelig noen "skitne" fantasier.;) Og det er viktig at jeg klarer å slappe av.

Men var vel kanskje ikke helt det samme problemet du hadde, men ville nå bare dele mine erfaringer med deg! Det er viktig at du føler deg trygg på ham og med deg selv og kroppen din. Håper det lykkes for deg og. Er så deilig når det endelig klaffer! Etter den første orgasmen med samboeren min var sperren vekk og nå har jeg like lett for å få orgasme med ham som om jeg skulle gjort det selv.

Skrevet

godt og høre,håper vi og får det til en dag,føler jeg slapper av og jeg ønsker at vi skal få det til så vet ikke hva som er i veien..

Skrevet

Hvis du kun klarer å få orgasme ved å ligge på magen med bena samlet..

hvis du rir kjæresten din legger du etter hvert bena dine ned langs siden hans, og så tar du bena dine på innsiden av hans ben! her er det også da mulighet for å ha bena dine samlet, nesten som om at du rir ham liggende om du forstår..hehe

Skrevet

He,he blir litt vanskelig pikken hans vil jo da ligge i klem,skal vel ikke så mye til før den sklir ut da,siden benene er samlet,den er ikke en halvmeter lang akkurat,den skal jo være så lang at han skal kunne stå forran meg og knulle meg med samla ben.ikke lett nei...

Skrevet

Kan du ikke ligge bare onanere på din måte når dere har sex da? Så kan han se på deg. kysse deg, ta på deg, og kanskje etterhvert hjelpe deg å fingre? Det er kjempedeilig! Tror ikke det er så mange som får orgasme under samleie, men man kan jo få deilig orgasme sammen med partneren likevel. Jeg har aldri fått orgasme under samleie, men det gjør meg ingenting.

Skrevet

Har du prøvd noen vibrerende hjelpemidler?

Skrevet

ja har det også...

• 2 uker senere...
Skrevet

Har du prøvd penisring? Husk å bruke litt glidemiddel på klitoris :-)

Skrevet

Hadde samme problemet tidigere, men så en dag gikk det;)

Tips når du sitter på han er og trykke klitoris nedover og skyte rompa i været - da blir den godt stimulert + gnikke klitoris på han mens du rir..

Tips når han er oppå deg er å krumme korsryggen/presse klitoris ned mot underlaget - noe som vil gjøre at klitoris kommer mer i kontakt med penis ..

De gangene jeg ikke kommer er det fordi sambo blir for tidlig ferdig, hehe..men de tingene over fungerer iallefall her;)

Skrevet

Mange gode råd her. Men hvis du bare klarer å få orgasme når du liggger på magen, så ligg på magen da vel! Kos med deg selv mens han tar deg bakfra. Det funker godt og menn liker at damene deres tar på seg selv. Hvis du ikke pleier å gjøre det og synes det er flaut, så bare prøv en gang og se hva han sier. Jeg kan nesten garantere deg at du vil bli positivt overraska. Og jo mer fornøyd du er med sexlivet ditt jo mer sex blir det jo antakelig på dere begge to. Vinn vinn situasjon altså! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...