PintSizedDictator Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Ja da var eg endelig hjemme igjen med bittelille Linnea... og når eg sier liten så mner eg litn...Hun var 45 cm og veid 2430 g...og dette bare 9 dager før termin:O Fikk rier tidlig onsdags morgen etter å ha gnikket meg ihjl under bena kvelden før:P (så det funker) Det lot til at alt skulle gå bra men så endte det i hastekeisersnitt med narkose og dt hele:\ Rart å tenke på hvor nær vi var ved å miste henne... Morkaken hadde sviktet ett sted på veien og sluttet å gi henne næring, men alt e bra nå...bortsett fra at hun har hoftedyslapsi og må ligge med pute i 3 mndr... Gullet har masse sort hår og e bare verdens nydeligste bortsett fra min første jente;) Skal prøve å få lagt ut bilder etterhvert:) Tusen takk til Bobobaby som kom på besøk...det var kjempkoselig:D:D
Turid Laila Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer så masse med lillejenta! Jeg sitter nå her ennå jeg da, med den store magen min!
Serial mom Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer så masse med lille jenta! Så flott at det gikk bra,tross i de dramatiske omstendighetene! Du skal se at hun er litt av en tøffing,vokser seg nok stor og sterk utover sommeren! Masse lykke til videre,kos dere glugg ihjel med lillefrøkna! *misunnelig* klemmer
PintSizedDictator Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Takk takk:) Næmmen Angell da...vil du se å komme deg på føden:P Funket ikk eputegnikkingen på deg? Gnikker du på riktig sted? Eg kombinerte med brystvortestimuli også hehe;) Såååå deilig å være hjemme igjen:D
PintSizedDictator Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2007 Tusen takk:) Koser meg masse allerede eg;)
Turid Laila Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Jepp har funnet riktig sted. OG massert flere ganger. Våknet av maserier, men nå har de gitt seg gitt... Vasker og styrer nå og håper det kommer tilbake, sterkere enn noensinne!
PintSizedDictator Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2007 Makan...ble kastet av nettet:O Bare fortsett å massere;) På meg slo det til andre velden...men da satt eg også med en hard ball som eg rullet melom fotbladene...ble ikke så sliten i fingrne da hehe...Masse lykke til...håper du få rier så det synger etter snart;)
doffine Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Grattis, grattis, grattis:-))) nå har du endelig fått veslemor i armene dine:-)))
PintSizedDictator Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. juni 2007 Ja:D:D Og hun e så liiiiiten...fosvinner jo i armene mine hehe. Og må ligge med pute stakkars, så nå har hun blåmerk på ryggn, noe som visstnok ikke var helt bra:\ Må passe på at det ikke går hull på ...Hun har jo ikk underhudsfett så det skal så lite til... Men hun e frisk og fin llers, så dette skal gå bra. Har snart tatt igjen "normal" fødselsvekt, og det bare på 5 dager:) Så hun spiser nok ihvertfall:) Og eg har sånn melkespreng at eg tror eg dør på eg...føler meg litt framtung;)
doffine Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 Ja, hu var ikke store jenta:-) jeg hadde ikke turt å holde henne jeg.. dakar lillemor som må ligge med pute da.. uff.. er bra hu har matlyst da, så hu kan leggepå seg og vokse:-))
PintSizedDictator Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. juni 2007 Hehe ja det skorter ikke på matlysten.. Hun må ha mat hver 3 time døgnet rundt, men hun e sulten innimellom de faste tidene også...lille matvraket;) Og eg e øm:P Men oi så godt det e å ha henne her nå
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #14 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer så mye Goodyear :-D ikke sant det er herlig å være tobarnsmor? jeg fødte natt til lørdag selv Klem fra
PintSizedDictator Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer til deg også Ja det e helt fantastisk...og langt fra så skremmende som det var første gangen hehe. Nå har eg mer roen på alt sammen:)
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #16 Skrevet 25. juni 2007 Ja samme her =) Nå ligger begge jentene å sover! Så da mååå jo jeg inn på bim å skryte litt lykke til videre!!
PintSizedDictator Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 25. juni 2007 Hihi ja man må utnytte de små fristundene man har. Snart skal minsten h mat igjen...eldstejenten e opptatt med tegnefilm:) Må kose deg masse og lykke til videre du også... de vokser så altfor fort:)
line_n & sara Skrevet 25. juni 2007 #18 Skrevet 25. juni 2007 gratulerer kjempemasse! så fint navn, forresten!
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #19 Skrevet 25. juni 2007 Massegratulerer til dere! rart å tenke på at du plutselig har født.. hm... ikke såååå lenge til det er min tur da. =P
*RutIetutt* Skrevet 25. juni 2007 #20 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer med den lille prinsessen. Uff - ekkelt med en så dramatisk fødsel da, men bra at alt gikk fint til slutt....det er jo det viktigste:o)
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #21 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer så mykje! Dramatisk, men godt det endte bra Kos deg med gulljenta og hårmanken *glise*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå