Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 For dere som har barn som enten starter i - barnehage - dagmamma - park - skole i august.... Skal prøve, så godt det lar seg gjøre, at barnehagebarn o.l. får hverandre, og 1 klassinger får hverandre. Påmelding på [email protected] innen 1 juli. Må ha med på påmeldingen; - Nick - Mammas navn - Barnets navn og alder - Adresse - Hvor barnet skal begynner. (bhg/park/dagmamma) Utdeling 2/3 juli. Sendefrist 25 juli Avsløring 1 august. Side eller blogg med info o.l. kommer etter hvert... Mvh
Carnivale Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 ..med fare for å få hele hurven her på nakken, ble det ikke opprettet et eget forum for sånne "hemmlige venner"? Var det ikke meningen at slike innlegg skulle legges der? Og JADA jeg vet jeg "bare kan la være å lese" innleggene. Bare lurer på hva som var vitsen med et eget forum for greia deres når det allikevel legges innlegg på Skravlesiden.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2007 Det er forde alle ikke er regelmessig innom HV forumet. Og for å "slå litt tilbake" Det finnes og slanke forum, dagmamma forum, Barnevogndebatt osv (kan nevne i fleng) "Hiver" du de tilbake til forumene og?? Skjønner ikke problemet med at et innlegg blir lagt på skravle for å informere folk.
Carnivale Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 De innleggene hvor folk faktisk svarer på har jeg ikke noe problem med at er her, de vil jo bare forsvinne når ingen svarer lengre, men alle "hemmlig venn"-linkene består jo av 90% dytte-innlegg.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2007 Beklager hvis du har problemer med disse innleggene her. Da kan jeg bare foreslå det du selv sa. La være å gå inn på de. Jeg kommer dessverre ikke(for deg) til å slutte å dytte... Utenom det, håper jeg dagen din blir fin. Mvh
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. juni 2007 Thihi... ) Stå på trøndermamma!
Gjest_1001 Skrevet 26. juni 2007 #13 Skrevet 26. juni 2007 Bra du legger det ut på skravlesiden bente. Hehe... Har ikke vært med siden påskeeggvenn jeg, fordi jeg alltid har vært for sen med å titte innom hemmelig venn forumet :-( *snufs* Men men... Grunnen til at hemmelig venn forumet er på hemmelig venn siden er fordi at en periode så var en god del av innleggene på skravle hemmelig venn gjetninger, slik at de andre innleggene "druknet" litt. Å legge ut ett innlegg i ny og ned er ikke akkurat forstyrrende på noen måte. Verre hadde det vært om det lå en 8-9 stykker på øvre halvdel av siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå