Gå til innhold

Hæ!? Please hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer hvitaktig væske ut av den ene puppen når jeg klemmer på den! En uke til IKM, så kan vel ikke være noe graviditets tegn. Noen som har opplevd det samme? Lurer på hva det er.. Burde jeg ringe legen? Ble litt nervøs her... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger nok ikke være et graviditetstegn dessverre. Har lest om flere her inne som har hatt det samme, uten å være gravid. Kan ikke tro det er noe farlig heller, men om jeg ikke husker feil, kan det være tegn på "noe", men husker selvfølgelig ikke hva det var som ble skrevet. Ikke noe farlig i hvert fall. Er du bekymret, skader det uansett ikke å ta en telefon til legen din :)

Skrevet

Tusen takk for svar=) Godt å høre at du har lest om fler som har opplevd det samme. Da venter jeg noen dager og ser det an=)

Skrevet

Ok. Bare flott å hjelpe... :) Kanskje noen andre ser innlegget ditt som kan dette/har opplevd det, og svarer også :)

Men ikke vent for lenge om du er bekymret da.... bare sånn for sikkerhetsskyld. Vil ikke "mislede" deg :)

Skrevet

Hehe, nei går vel iløpet av uka hvis det ikke gir seg:) Det er sikkert bare pga noen teite hormoner, er ikke lett å forstå seg på kroppen:-P

Skrevet

Jøss, hva er detta a? =P

Sikkert ikke noe farlig, vi får håpe det er et graviditetstegn!

*positive tanker vettu*

Oppdater meg/oss da! ;o)

Skrevet

Ja det lurer jeg også veldig på=P Hormoner på villspor, hehe.

Får tenke positivt ja, selv om det er litt vel tidlig med symptomer nå;) Skal oppdatere deg/dere vettu=D

Skrevet

Ja, sikkert no hormon-greier! *haha*

Denna kroppen er så rar så!

Skrevet

*haha* ja den er unødvendig teit=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...