Gå til innhold

Har noen av julidamene som skal føde ved St.Olavs født?


Caren med mai & julibarn

Anbefalte innlegg

Ser på innleggene at en del som har termin i juli har født. Er litt nyskjerrig på hvordan det står til med "Trondheimsdamene"? Har selv termin 1. juli, men har ikke stor tro på at han kommer før et godt stykke ut i juli..... Vil ha nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noen fødsel på meg i hvert fall...:( har også termin 1.juli, og går bare og venter! vil nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke født:O( kunne tengt meg å blitt ferdi nå men huleboern er ikke klar enno..har termin 10 juli jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal føde ved St.Olav, men har ikke termin før 26. juli...... så d kan vel også bli augustbarn......MEN håper d blir juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, har ikke skjedd noe her enda heller, har termin 8.juli. Men det som har forandret seg siden sist er vonde murringer i nedre del av mage og rygg, akkurat som mensensmerter. Har en varmeflaske som lindrer godt om natta:) Hva med dere: Kjenner dere noen forandringer som kan tyde på modning??:)

Sommer-barn: så det vil si at vi ser deg på treff på onsdag da??:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79'er: er stygt redd for at det blir treff på meg denne uka også....er jo kjempekoselig det altså, men hadde virkelig et håp om at jeg ikke kunne stille denne gangen!!:) ...men, er jo ikke for sent enda da!hehe...

Ellers er det enda masse kynnere hos meg, men de er ikke vonde, bare blitt litt mer ubehagelig...kjenner at det skjer noe nede i magen min,spesielt om natta, men har likevel ikke vært tegn til at noe skal skje! la på senga til lillepia i går kveld, tenkte at det var bare det hun ventet på, men neida...kanskje jeg må fikse klart i vogna hennes også??;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, nei ikke lett å vite når de små har tenkt seg ut! Var faktisk HELT sikker på at det skulle skje noe med deg i løpet av helga, jeg! Men i sta leste jeg om ei som fødte 6 uker etter at slimproppen gikk...:( Men vi får tro dette ikke gjelder for deg (og meg for den saks skyld..!)

I sta satte jeg sammen vogna som sto i boden, og da samboer'n kom hjem fra jobb sa han: "allerede nå?" Så han har tydeligvis ikke tenkt å bli far enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg kommer på treff denne uka også, selv om jeg ikke ønsker det. "Proppen" min gikk søndags morgen, og siden da har jeg hatt mange kynnere og murringer nederst i ryggen, pluss noen små blødninger. Jordmor på sykehuset sa at ting var tydeligvis i gang, men at jeg måtte smøre meg med tolmodighet..! Håper på å få til helga jeg da, hadde passet fint! Men begynner å ha en del vondt nå, spesielt i ryggen, og kynnerne begynner å ta seg opp! Håpe håpe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi ikke ser deg på onsdag da;) Du er vel klar for å komme i gang nå ja! Men for all del: det er jo hyggelig for OSS om du dukker opp! hehe!

 

Håper du slipper å vente så lege til! Jeg har 3 uker igjen og for min del kan bare denne ungen komme når som helst....er så LEI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke trønder, men regner med at det blir fødsel på St.olavs. Vet ikke 100% sikkert enda.

Jeg fødte der sist også, men da på den gamle avdelinga.

 

Har ikke termin før 31.07, men regner med å føde ihvertfall 2-3 uker før termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at en av oss var så heldig å føde natt til i dag, men regner med at hun vil spre nyheten selv når hun kommer hjem. Gratulere så mye iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så innlegget ditt etter å ha spredt nyheten jeg!;) jaja...satser på at det var greit! tenk at hun har fått lillejenta si!! jeg er så misunnelig....!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

guttebassen her hadde sneket med seg en tube superlim han så han har klistret fast rumpa si i min øvre magedel. veeenter på plopping. 6cm åpning her og kroppen min starter og stopper selv den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sommer-barn.

 

Tenker det går helt fint jeg. Hun er nok i lykkerus uansett. Blir snart din tur også, men skjønner at du begynner å bli lei... Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølglig er jeg i lykkerus! Dette er jo helt fantastisk.

Jeg fikk 27.06 på St. Olavs. Og for å sladre litt fikk Sommer-barn på St. Olavs i dag! Fire timer at jeg dro derifra med jenta mi.. Skal tilbake på mandag for hørselssjekk, så håper å møte henne der da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg og Sommer-barn. Er så misunnelige på dere. :-) Nå VIL jeg også ha min lille pjokk. Termin i morgen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Sommer-barn!!

 

Så fikk du jammen før termin du også, selv om det bare ble en dag... Synes det er en god trend dere har skapt med å føde før tiden :-)

 

Håper å se dere så fort som mulig på treffene da slik at vi får beundre skattene deres, selv om det nok vil bli med en smule sjalusi...

 

Kos dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk, jeg må bare sitte her og se på at dere kommer inn og drar hjem med barna deres, mens jeg sitter fast her..! hehe...! :) har ikke født på st.olavs, men jenta mi ligger her på nyfødtintensiven, så blir sikkert å se en del av dere etter hvert, regner jeg med, siden jeg bor på pasienthotellet og ser masse nydelige babyer hver dag..! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...