Gå til innhold

Oktober babyer ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har termin i oktober?

Og har lyst til å fortelle litt om hvordan svangerskapet går, hvilket kjønn de får, om de har bestemt navn osv?! ;)

Jeg har termin 11 oktober og venter en liten gutt ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har temin 17/10 og venter en liten jente.

Frem til nylig har svangerskapet vært en eneste nedtur (sliten, migrene, bekkenproblemer), men de siste ukene har dette snudd litt. Nå er det bare å nyte det før jeg blir kjempestor...

God sommer!

Skrevet

får håpe svangerskapet går litt bedre fremover nå da;) så du kan nyte resten av tiden som gravid;D funnet navn enda da?

Skrevet

Vi har et par aktulle navn, men ikke bestemt oss enda.. Vi må jo se hvem det er som er der inne først.... Hadde navnet klart til forrigemann og det passet overholdet ikke..

Du da? Funnet navn?

Skrevet

Jeg har termin 7. oktober og venter en liten gutt jeg og :)

Skrevet

Vi har noen navn klare vi også ja;) Blir mest sannsynlig Sean Benjamin;)

Skrevet

Jeg har termin 31. oktober å venter også en liten gutt. hehe:)

Han skal mest sansynelig hete Felix.

Kan ikke si jeg har så mye å klage på når det gjelder svangerskapet!Kvalmen er borte osv. men nå har jeg mest sansynelig bekkenløsning da så det er jo ikke serlig morro;) Får ta alt med ett smil. bare 4 mnd igjen nå!

Skrevet

Jeg venter en Magnus den 24.10:)

Svangerskapet går bra, var kvalm i 16 uker men nå er det MYE bedre og livet går som vanlig. Kjenner jeg er mer trøtt da...

Skrevet

hei=)

jeg har termin 11 oktober jeg oxo:) hehe

vi venter ei jente som skal hete henriette=)

jeg har ikke noe å klage over når det gjelder svangerskaet.. har ikke vært kvalm eller noe... eneste som er irriterende er at jeg har fått svangerskaps deabetes...

Skrevet

hei:) jeg har termin 12.oktober. vi vet ikke hva det blir.. klarte ikke å se det på ul. (men jeg skal få en ny ul i juli) etter kvalmen ga seg etter uke 12, synes jeg at det er sååå koselig å være gravid!!! dette er min første:) har dere kjøpt utstyr?

Skrevet

Jeg kan fortelle!!

Jeg har termin 6. oktober og da vi var på ul hadde vi bestemt oss for å få vite kjønnet. men det var nok ikke opp til oss fordi den lille ville ikke vise oss hva som var mellom bena...så det er bare å vente.

Jeg har hatt en forsåvidt helt greit svangerskap. Er mer sliten denne gangen enn forrige, men det kan nok skyldes ei tuppe på 2,5 år. Var litt kvalm i begynnelsen, sånn at jeg måtte skynde meg å spise, og ikke gå glipp av noen måltider.

Vi har snakket litt om navn, men er ikke helt bestemt enda. Muligens Signe dersom det er ei jente (som jeg tror) og Amund eller Øyvind dersom det er en gutt- som også hadde vært kjempeartig.

Skrevet

Jeg har termin 8 oktober og venter tvillinger, antagelig to prinsesser :-)

Svangerskapet til nå har vært nesten uten plager, litt dårlig matlyst i begynnelsen. Litt plaget med halsbrann nå, og masse kynnere! Og trøtt. Men skal ikke klage :-) Vi gleder oss masse!! Er førstegangs, så dette er spennende!

Skrevet

jeg har termin 9 oktober =) gleder meg masse. jeg er 24 år og venter min nummer 2. har en gutt fra før og får en gutt til =) bare å ta en titt på min hjemmeside om du vil www.romeo-felipe.piczo.com

var sykmeldt pga svangerskapskvalme i to uker, men nå er det bekkenet som er kaos. får se om det holder seg sånn det er nå, eller om det blir værre =S

Skrevet

Jeg har termin 4. oktober og venter en jente. Svangerskapet har gått veldig greit og alt ser ut til å være bra med babyen som sparker passe mye og jeg har kjent liv siden uke 17.

Jeg slapp helt unna alt som heter kvalme og var ikke egentlig spesielt trøtt, snarere ganske full av lykke og energi i første trimester. Noe plaget med hodepine rundt uke 15-18, men det gikk over.

Av svangerskapsdiller har jeg ikke hatt noe spesielt annet enn at jeg drikker mer melk og ikke orket lukten av chips en stund. Og is er kanskje litt ekstra godt for tiden....

Halsbrannen har kommet og gått og kan til tider være ganske plagsomt, men det finnes god hjelp på apoteket.

Vektøkningen har vært jevn og fin, omtrent 1 kg i måneden.

Jeg har fått litt vondt i korsryggen og hoftene den siste måneden, særlig hvis jeg står og går for lenge av gangen. Det hender også at føttene føles ømme og trette etter en lang dag.

Den siste uka har jeg følt meg trøtt og litt sliten, men det skyldes nok også mye at vi holder på med flytting og visning for tiden.

Navnet til jenta er bestemt for en god stund siden og det navnet skal hun ha uansett hvordan hun ser ut!

Jeg har foreløpig ikke vært særlig bekymret verken for barnet eller for fødselen. Tenker litt på fødselen i blant, men jeg føler at det fremdeles er god tid til å forberede seg og magefølelsen min sier at dette kommer til å gå fint!

Alt i alt må jeg si at jeg så langt er kjempefornøyd og synes det går bedre enn jeg hadde våget å drømme om!

Skrevet

Hei! Jeg har termin 21 oktober og venter en liten gutt. Har en jente fra før, så det er stas! (-: Har vært kjempe kvalm med oppkast lenge, men det har endelig gitt seg nå.. .Har ikke peiling på navn.. Forslag noen?

Skrevet

jeg har termin 3 okt og venter en liten jente som skal hete Maja.

svangerskapet har egentlig gått greit frem til nå. hatt litt bekkenplager og nå sliter jeg med en brist i halebeinet etter et fall, men alt i alt i god form.

Skrevet

Jeg venter en jente 3 oktober.Vårt første barn.Alt har stort sett gått bra frem til nå.Har vært endel plaget med bekkenløsning den siste mnd,men ble litt bedre da jeg gikk ned til 50% stilling på jobben.Legger opp dagene deretter.Har de to siste ukene plutselig blitt litt trøtt igjen.Kommer kanskje av varmen.Men elsker magen min å kan nesten ikke vente til den lille tulla kommer til verden:)

Skrevet

14 oktober venter en prinsesse =0)

Skrevet

Hei.. Jeg har termin 20.oktober. Legen mente det var en gutt i magen min, og han skal hete Magnus :).. . Er litt hoven i beina, har smerter i magen som kommer av at livmoren vokser og er litt trøtt for tiden. Ikke store plagene jeg har, så svangerskapet går veldig greit nå :).

Skrevet

Hun skal hete Julie Andrea. Hatt ett helt problemfritt svangerskap =0) har en datter som ble 1 år 4 juni =0)

Skrevet

Termin 12 oktober. Kjønn vet vi, men holder det hemmelig litt til:)

Ventet tvillinger, men den ene gikk dessverre til grunne. Vi har en flott vital baby som vokser og koser seg i sin lune hule. Kjente tidlig bevegelser og pappen kjente stolt bevegelse utenpå magen uke 22. Nå ser vi og kjenner vi bevegelser stort sett hele døgnet og bebisen reagerer på våre stemmer. Den sparker og koser seg med engang den hører pappen snakke og koser med magen. Svangerskapet er helt utrolig flott, vår første baby og ingen plager som er verdt å nevne. (litt halsbrann) Har ikke gått opp i vekt ennå, men det kommer vel. Føreløbig koser babyen seg med mine "reserver"(har litt til overs) Er nå i uke 25 og alt kan bare beskrives med et ord. Fantastisk!!

Skrevet

så gøy med masse svar fra oktober babyer foreldre:p

Noen som sliter med kvalme enda eller? Og skal dere føde vanlig eller keisersnitt? jeg er førstegangsfødende selv og gleder meg veldig til den lille gutten vår kommer! ;D

Er så herlig å kjenne babyen sparke ;)

Skrevet

Hei! Vi venter en liten gutt den 6 oktober :) Formen har vært bra frem til nå:) og jeg håper det fortsetter sånn.

Jeg merker jo at jeg bekymrer meg litt da. I går fikk jeg for eksempel høre at man ikke skal ligge på ryggen. Det kunne skade fosteret? Noen som vet noe om dette? Jeg er i uke 26.

Ellers, så føler jeg meg veldig heldig som får oppleve å være gravid med lillegutt:) En fantastisk følelse!

Ha en fin dag videre!

Skrevet

Heisann!

Venter en gutt 30 oktober. Har to jenter fra før, så dette er ekstra stas:)

Har ikke funnet navn enda, så vanskelig med guttenavn. Er 100 % sykmeldt da jeg har bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...