~Roskva~ Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Er nå 12+3, og har vært hos legen og fått konstatert at alt er i sjønneste orden. Fikk tilogmed høre det lille hjertet slå :-) Så da flytter jeg hit inn :-)
prøvekluten+3små Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 jøsses:o)tenk at vi allerede er kommet til de som skal ha i januar! synes ikek det er lenge siden jeg sjøl satt og var ny inne på 2tri jeg
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 hehe, enig prøvekluten, tia går fort=) velkommen inn hit i allefall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå