Lene83*har født* Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Nå har jeg vært på cubus å handlet lit babyklær..og innom to matbutikker for å handle litt..akkurat hjemme igjen nå og føler meg helt tappet for energi. Kan ikke gjøre noe om dagen uten å bli døds sliten.flere som har det sånn? litt slitsomt.. men er nok absolutt verdt det
persilla med en prins Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 velkommen i klubben lene!!!! har det akkurat som deg
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har stått opp med jentungen på 2.5 år, dusjet, spist frokost, og fulgt henne i barnehagen... Da jeg kom hjem sov jeg 2 timer... helt utslitt... ;-) Føler som om noen har tappet ut all energien min... har hatt det sånn i... tja.. 5-6 dager... Forrige uke fartet jeg rundt på kjøpesenteret og lunsjet og handlet og var i grunnen i fin form.. bare litt sliten innimellom lissom.... Nå får jeg åndenød hvis jeg må hente posten... helt merkelig... Og i dag er jeg litt forbanna også, for jeg får mer og mer vondt i magen når jeg prøver å sove (nevnt i eget innlegg her), og i dag fikk jeg nesten ikke på meg sokkene !!! Nei.. vil ha kroppen min tilbake, og bebisen trygt på utsiden... Leiekontrakten på magen sies opp, gjerne med øyeblikkelig virkning..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Har det akkurat på samme måten. Trente tom forrige uke, men fra fredag har jeg nesten ikke kunnet gjøre noe uten å bli fullstendig utslitt. Var nettopp en tur på kjøpesenter og handlet, og er helt knekt nå. Gruer meg til å lage middag før typen kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå