Gå til innhold

2års bryllupsdag idag...men her sitter jeg da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

med en utro gubbe...helt fantastisk..var ikke sånn jeg så for meg at det skulle bli!

har ikke snakket med han om andre ting enn ungene,han har de 3 eldste nå,skal ha de til onsdag. og da skal vi sette oss ned å bli enig om hvordan vi skal gjøre det videre.

en side av meg hater han virkelig..mens den andre elsker han..men jeg klarer ikke å ta han tilbake,klarer aldri å tilgi det han har gjort mot meg..og guttene.

men skal klare å være venn med han.

så nå skal jeg ut å shoppe for skattepengene;) trenger å få opp humøret litt:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, vet hvordan du har det og har tenkt mye på deg. Senest på lørdag faktisk, da jeg var ute i "ditt område" og handlet.

Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere, forslitt klisje, men synes selv det stemmer ganske bra...

Skrevet

å jeg har så vondt av deg, vennen. Men du er sterk, dette klarer du. Bare blås ut av deg her hos oss! Jeg skjønner deg godt, hadde heller aldri klart å tilgi. Men venner må dere jo være pga ungene.

Lykke til med shoppingen, kos deg masse og kjøp noe fint til bare DEG i dag!

Skrevet

Skjønner deg godt jeg at du ikke klarer å tilgi ham. Ingen som kan forvente det heller, selv om dere har 4 småtroll sammen. Du kan jo aldri stole på ham mer. Men at dere klarer å ha et ok forhold (på hver deres kant selvfølgelig) og samarbeide bra om barna, håper jeg, slik at de slipper å bli en kasteball eller et evig krangle-tema.....!

Kos deg med shopping, og "feir" dagen på din måte.

En stor klem fra

Skrevet

uff... skjønner deg godt.

tror jeg hadde reagert på samme måte selv...

vet ikke hva mer jeg skal si... har 2 års bryllupsdag til høsten jeg... håper ikke jeg må oppleve det samme...

mange tanker til deg i sommer!!!!

Skrevet

Nei huff da! Dette har jeg ikke fått med meg. Så ufattelig kjipt! Men du kommer deg gjennom dette, du og go`guttene dine:)

Skrevet

Uff... stakkars deg, har tenkt så mye på deg altså.. Ville bare gi deg en klem.. Du er kjempetøff!!

Kos deg med shoppinga i dag, det fortjener du virkelig! Stå på :)

Skrevet

kommet meg gjennom dagen helt greit da..hjalp å shoppe litt..hehe;)

men må innrømme at det ikke har vært noen kjekk dag..mangen minner som strømmer på ja.

Skrevet

så fælt da....stakkars deg. :(

Skjønner du er sint og såret.

Hvordan fant du ut han var utro da? Har ikke du nettopp født også? Da er det jo ekstra jævlig stygt gjort av han...

Skrevet

Bra det hjalp å shoppe, trist å lese innlegget ditt.

Men lurte på en ting jeg kom til å tenke på. Dere som skriver slike triste innlegg her inne, får jo mange "triste" svar som "uff stakkars deg" osv. Jeg svarer det selv også når jeg tenker meg om;) Blir du ikke bare mer trist av det? Eller er det kanskje bare godt å vite at noen tenker på deg?

Bare nysgjerrig altså=)

Skrevet

skriver det ikke for å få sympati..men godt å få ut hva man føler til tider..og det til andre enn venninner og familie.

Skrevet

Føler virkelig med deg.. vet ikke hva jeg hadde gjort i en sånn situasjon.. tror jeg hadde tatt et fast tak i lommeboka og løpt te nærmeste butikk med salg (vil ha mest muli for penga..hehe)

Har dere flytta fra hverandre eller er dere fortsatt under samme tak??

Skrevet

Nei vet jo det, var ikke slik ment!=) Men om det hjelper med mange stakkars deg? For jeg vet jeg skriver det selv, kanskje vert bedre å komt med noe oppmuntrende å si?

Skrevet

men jeg kan jo ikke bestemme hva folk skal svare på innleggene jeg legger ut da.kan lissom ikke avslutte innlegget med: har du tenkt å si stakkars meg,så ikke svar..men har du tenkt å si noe oppmuntrende er du velkommen til å svare!!!

Skrevet

ja så klart vi må ha mest mulig for penga..haha;)

han har flyttet ut..

Skrevet

Var ikke meningen å si noe jeg ikke burde sagt altså.. Var bare oppriktig nysgjerrig, men muligens ikke rette tidspunkt for det... Sorry.

Skrevet

Gurimalla, dette har jeg ikke fått med meg før nå.. Sender deg en stor klem, håper at det går bedre etter hvert.

Skrevet

heyy snuppa:)

åå det hadde jeg glemt, ikke rart du måtte på ikea da nei....

sorry for min glemsomhet.

Og godtegrisen.. skjønner du ikke mente det noe vondt men kunne misforståes ja..hehe

ikke riktig å spørre om sånn i ett innlegg som allerde handler om noe, men heller spørre i ett eget om folk vil fram til noe å om hvordan de reagerer på folks svar og hva de vil de skal svare? ehh ble den dyp forresten? hehe skriver litt rundt meg selv no..

Men vet iallfall att glansvask ikke er enn sånn som dikter opp tragedier for å få sympati...finnes jo de også....hehe

Skrevet

Jeg håper det ordner seg til det beste for dere alle sammen uansett om dere fortsetter sammen eller hver for dere.

Håper det går bra og tenker på deg. Vet hvordan et slikt svik føles..

*klem*

Skrevet

Huff så trist:(Kanskje det ordner seg for dere på sikt...Selv om jeg ser hva du mener.

Masse lykke til,og kos deg masse med skattepengene!!;o))

Skrevet

Nei, jeg skjønte det etter jeg hadde lagt ut svaret mitt... etterpåklok kaller man det...

Vet også at hun ikke er en som dikter opp tragedier, har lest litt fra henne tidligere her, så fått med meg noe.

Men en gang til, var ikke ment slik det virket! Håper du tror meg HI=) Nå skal jeg legge meg før jeg sier noe annet teit..

Skrevet

du er tilgitt..hehe;)

men blir bare litt oppgitt når folk tror at jeg feks legger ut ting for å få sympati.

Skrevet

jeg tilgir ikke utroskap..så vi blir aldri sammen igjen..selvom jeg elsker han enda..men det han har gjort mot oss kommer jeg aldri til å tilgi..kommer ikke til å kunne stole på han heller..og vil ikke være i et forhold/ekteskap der jeg ikke har tiltro til min egen mann!

Skrevet

for all del,noen klarer det jo.men jeg gjør det ikke.

i mine øyne må man ha 100% tillit og tiltro for at det skal fungere..men alle kan jo ikke mene det samme,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...