Gå til innhold

i 25.uke..er dere trøtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er til tider jeg! trode liksom trøttheta var vanligst først i svangerskapet jeg..men jaggu var det ikek jeg som sovna klokka ti på sofaen her i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehhe,ingen her som er eller har vært i 25 uke? er jeg på feil trimester tro..

Skrevet

Begynner min 25.uke i dag. Genrelt er jeg mer opplagt enn tidligere, men innimellom sovner jeg på på sofaen til de merkeligste tider. Kroppen jobber hardt og trenger vel litt hvile innemellom, så da må den jo få det;-)

Skrevet

jeg sover hele tiden... ikke alltid lett når jeg har en på 2 som krever oppmerksomheten min de dagene han ikke er i barnehagen:0)

Skrevet

Jeg er også mye trøtt.. Litt bedre enn tidligere i svangerskapet men jeg orker sjelden å være oppe lengre enn kl 22 for tiden. Nå er jeg tilbake i full jobb, men mens jeg gikk sykemeldt måtte jeg også ha en ekstra time på øret iløpet av dagen.

zzzzZz fra meg :-)

Skrevet

Er 26 +4 i dag. Blir veldig fort trøtt og sliten. Orker ikke så mye som jeg skulle ønske. Har du fått sjekket jernlageret ditt? Kan være dette er lavt. Det var det hos meg.

Skrevet

Er bare i uke 21 , men jeg er like trøtt ennå...*snork*...sover i 2 - 4 timer hver ettermiddag...kan jo tenke deg åssen huset ser ut:-(..Gemalen prøver så godt han kan, men med to unger fra før, blir det litt vel mye for han..:-p

Sovnet foran pc'en på jobben forrige dagen..*flaut*..ingen som ferska meg:-p

Skrevet

Er i uke 26. Er fortsatt trøtt. Regner med å være det hele svangerskapet, da jeg var det med førstemann. Sjelden våken etter kl 21. Sover daglig noen timer på dag/ettermiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...