Gå til innhold

Ny soverekord!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt har hun sovet fra 22.30 til 6.30, fått pupp og sovet videre til 10.15.

Etter noen netter med øking (amming annenhver time). Har jeg nå endelig fått sove skikkelig to netter på rad!!!

Den eneste utfordringen er at hun ofte er trøtt tidligere på kvelden - og når vi legger henne da blir det amming midt på natten - ergo er det mer luksus for meg når hun legger seg relativt seint. Men jeg kan jo ikke holde henne våken når hun er trøtt. Får bare glede meg over at jeg innimellom får sove en helt natt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Deilig når de begynner å få litt rutine på søvnen sin :-)

Her så legger snuppa seg et sted mellom 19 og 20, da er hun helt ferdig :-)

Våkner igjen for mat mellom 5 og 7, og sover et par timer igjen etter det. Er strålende fornøyd med det jeg :-)

Hender av og til at hun vil ha litt mat på kvelden, men da regner jeg det bare for økedøgn for det skjer så sjelden...

Jeg har funnet ut at 1 tidlig amming på morgenen det er voksentid på kvelden verdt :-)

Skrevet

Hei og så flott da.

Man føler seg som ett helt nytt menneske når det endelig skjer. Bare nyt det mens det varer. Her er Mathilde helt slutt rundt kl. halv ni/ni på kvelden og sover til rundt seks. Så har vi en runde mat og så sover hun til halv ni på morgenen. Vi synes også det er deilig med litt tid for oss selv på kvelden så jeg tar gjerne den morgenmatingen fremfor at det blir så sent for henne på kvelden.

Jeg nyter det nå mens hun er så snill. For hvem vet? Plutselig snur det igjen.

Skrevet

Åh så deilig! Da har man all grunn til å være fornøyd :-) Håper det fortsetter.

Skrevet

Åh, så deilig! Det er godt når ting begynner å gå seg til sånn:)

Håper nattesøvnen fortsetter like bra for dere begge to.

Skrevet

Ja, det er bare å gratulere! Så deilig! Håper virkelig det fortsetter!

Vi er i Sverige og får hjelp av mormor og morfar med å venne Amanda av med å spise annenhver time hele nettene, men det ser nesten ut til at hun er mer sta enn oss, så vi får se hvordan det går!

Skrevet

Det hørtes deilig ut!!! Fortell gjerne hvis det er noen trisk du har som hjelper, jeg trenger all hjelp jeg kan få. Adrian sover første økt 3-4 timer, deretter er det annen hver time. Blir ikke mye søvn på meg :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...