Gjest Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Klokken 01.41 lørdag 23.juni kom vår vakre prinsesse til verden 3 uker for tidlig. Hun har fått navnet Amelia Marie, og hun er det nydeligste barnet i verden (like pen som storesøster!) Hun veide så mye som 3023 gram og var 48 cm lang, så hun var relativt stor for alderen Fødselen gikk kjempebra, og foreløpig stortrives vi som tobarnsforeldre! Vi kom hjem i dag morges, og det var veldig deilig. Endelig kan vi begynne livene våres sammen :-D Fødselshistorie kommer etterhvert! P.S tusen takk for alle gratulasjoner her og i gjesteboken min
doffine Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer sååå mye:-)) Kos deg masse med dine små prinsesser:-))
~Roskva~ Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Tenk på det, to prinsesser på kort tid :-) Gratulerer så mye!!!!!
mammat2goll Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer så masse, gleder meg sånn til det blir min tur å skrive att nå endelig har jeg fått min lille baby! Men er jo noen mnd til da... Kos dere masse med det nye familemedlemet
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Tusen takk alle sammen :-D og JordBær du burde virkelig glede deg
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer så mye med prinsesse nr 2 da:) Høres sååå nydelig ut da:) Og nå kan dere få begynt på livet som en kjernefamilie:) Håper alt står bra til med Nora (det var det hun het var det ikke???? Lenge siden jeg har sett navnet hennes i nicket...) Kos dere med jentene, skulle gjerne hatt en til her også Klemmer fra Marikatte og Tale Linéa
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer så mye frøken=) Da var endelig Nora Sofie storesøster!!! Hehe! Tenk på det!!! Kos dere MASSE!!!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 gratulerer så masse m den lille prinsessen!!!!!!
~ spiren ~ Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Gratulere!! Sitter inne på hjemmesiden di å leser. Kjempe bra side!!! Jeg lurer på om du vet når den dokumentaren skal sendes?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå