Gå til innhold

Flere som har tengt å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jobbe likevel om dere skal ha barn. Jeg er nettopp ferdigutdannet. Har ikke jobb nå, men skal søke fødselsstipend (9600 kr) og prøve å få meg jobb før jeg får ungen. Noen flere som ikke skal ha helt fri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du under svangerskapet,eller når babyen er født?

Er sykemeldt nå,og så skal jeg ha permisjon evt. si opp når det nærmer seg termin,men har littegrann igjen av utdannelsen min,så skal få gjort ferdig den litt sånn nå og da(fra høsten av og utover neste år)

Skrevet

Jeg mener når babyen er født. Jeg er redd for ikke å få jobb etter at fødselsstipendet slutter, derfor så skal jeg søke å prøve å få meg jobb nå....

Skrevet

Kanskje greit å starte letinga,ja,dersom du har en utdannelse som er litt vanskelig å få jobb som for tida(går liksom litt opp og ned i jobbmarkedet) Men du vil jo trenge noen måneder på å "komme deg" etter fødsel,vil jeg tro,så du er kanskje ikke klar til å hoppe ut i jobb sånn med èn gang! Om mannen/kjæresten din har fast jobb,så kan jo han ta permisjon en del uker,dersom du går ut i jobb...

Kan egentlig forsvinnede lite om de reglene,men om du ikke har rett på permisjonspenger,så har han rett til å gå ut i perm,tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...