Mammaaaaaa Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Av Sander og Adrian? Håper mange gidder å svare og evt komme med andre forslag?
liten_passasjer Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Jeg liker Sander best. Har faktisk vurdert det selv. Ingen andre forslag:-)
Mammaaaaaa Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 Er Sander jeg også liker best;) Samboeren min liker Adrian best..
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Liker begge, men Sander er vel høyt opp på topp10 lista over brukte navn, så da hadde jeg heller tatt Adrian....Kjipt med 3 andre unger i klassen med samme navn;)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Synes Adrian er veldig mye brukt nå om dagen jeg..det er ihvertfall to fine navn. Jeg hadde nok gått for Sander:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Adrian syns jeg er finest, men har faktisk tenkt på begge navna selv også
Ailldeles Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Adrian liker jeg best, har du vurdert Aron? Nydelig, også er det mellomnavnet til Elvis the king :-)
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Adrian er finere enn Sander. Forslag: Adrien istedet for Adrian. Adrien er fransk og veldig fint synes jeg
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Syns begge er fine, men personlig ville ikke vi og kommer ikke til å velge navn som er så vanlige. Er jo så mange som heter det.. Men en liten vri på navnet Adrian, så har vi faktisk tenkt på navnet ARDIAN. Men så er det jente vi får, så det blir ikke aktuelt for oss i denne omgang.
*RutIetutt* Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Uten tvil, Sander....liker ikke så godt Adrian, jeg...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #13 Skrevet 25. juni 2007 Venter gutt som skal hete Sander her også ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #14 Skrevet 25. juni 2007 har fått beskjed om at vi får jente da, men hadde det blitt gutt hadde han skulle hete Sander. Både Adrian og Sander er to kjempe fine navn:) lykke til med navn valget:)
Fødeklar_ja! Skrevet 26. juni 2007 #16 Skrevet 26. juni 2007 Like fine begge 2! =) hadde ikke klart å bestemme mæ der nei, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå