Gå til innhold

Hva synst dere er finest? (navn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av Sander og Adrian? Håper mange gidder å svare og evt komme med andre forslag? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Sander best. Har faktisk vurdert det selv. Ingen andre forslag:-)

Skrevet

Er Sander jeg også liker best;) Samboeren min liker Adrian best..

Skrevet

Liker begge, men Sander er vel høyt opp på topp10 lista over brukte navn, så da hadde jeg heller tatt Adrian....Kjipt med 3 andre unger i klassen med samme navn;)

Skrevet

Synes Adrian er veldig mye brukt nå om dagen jeg..det er ihvertfall to fine navn. Jeg hadde nok gått for Sander:)

Skrevet

Adrian syns jeg er finest, men har faktisk tenkt på begge navna selv også :)

Skrevet

Adrian liker jeg best, har du vurdert Aron? Nydelig, også er det mellomnavnet til Elvis the king :-)

Skrevet

Adrian er finere enn Sander. Forslag: Adrien istedet for Adrian. Adrien er fransk og veldig fint synes jeg :)

Skrevet

Syns begge er fine, men personlig ville ikke vi og kommer ikke til å velge navn som er så vanlige. Er jo så mange som heter det..

Men en liten vri på navnet Adrian, så har vi faktisk tenkt på navnet ARDIAN. Men så er det jente vi får, så det blir ikke aktuelt for oss i denne omgang.

Skrevet

Uten tvil, Sander....liker ikke så godt Adrian, jeg...

Skrevet

Venter gutt som skal hete Sander her også ;-)

Skrevet

har fått beskjed om at vi får jente da, men hadde det blitt gutt hadde han skulle hete Sander. Både Adrian og Sander er to kjempe fine navn:) lykke til med navn valget:)

Skrevet

adrian!!

Skrevet

Like fine begge 2! =) hadde ikke klart å bestemme mæ der nei, hehe :)

Skrevet

Adrian liker eg best:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...