Gå til innhold

uhm..kor tydelig skal strek nr 2 være...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg tok en test for 2 dager siden, den var negativ, hadde vel egentlig ikke venta noe annet siden det var litt tidlig å teste... Nå er det 3 dager til mens skal normalt sett komme.. tok en ny test, den vanlige streken kom jo frem som vanlig, så testen funker den... men litt etter la eg merke til at på teststripa så er det en nesten usynlig strek òg, ser den egentlig bare hvis eg har godt lys... Den første eg tok var ikkje sånn. Der var testfeltet helt hvitt igjen bortsett fra kontrollstripa som viser at testen funker...

er litt usikker nå, vet ikke om eg skal tørre å håpe en gang.. hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet på cb sine så er den positiv uansett hvor svakt det plusstegnet er. kan jo være at den har gitt et lite utslag:-) så hadde jeg vært deg så hadde jeg testet om noen dager og sett om den var blitt sterkere:-) lykke til

Skrevet

Det kommer an på om det er farge på streken eller ikke. Hvis det ikke er farge på den, er det en såkalt skyggestrek. Denne kan dukke opp av og til til tross for ikke graviditet.

Skrevet

den er lyserosa, tror eg, kontrollstripa er mørk rosa. Får vel prøve å holde tolmodigheten oppe og teste på nytt om noen dager... hvor lang tid tar det fra det er svak test til en mer tydelig test hvis eg er gravid? Kan vel ikke holde på å ta tester hver dag....

Er det helst om morgenen en skal ta disse..?står i bruksanvisningen at de kan tas når som helst på døgnet, men tror noen sier det er større sjans at de viser rett om morgenen?

takk for svar, vanskelig å være tolmodig nå...vil så gjerne være gravid...

trodde mensen kom nå da..fordi eg har hatt vondt i magen, nesten sånn mens smerter. vet ikkje om det er vanlig iforhold til graviditet, men det er vanlig her før mensen kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...