Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 ....er de ikke utro med andre kvinner? Jeg mener: det virker jo her som om damer ALDRI har rota med/knulla opptatte menn. Jeg har. Ikke noe jeg er innmari stolt av, men har vel tenkt som så at det er hans problem, jeg har tross alt vært alene på det tidspunkt., og ingen å stå til ansvar for. Om jeg, i et forhold, velger å være utro er det jo jeg som er syndebukken, ikke den single jeg knuller, eller??? Eller er det slik at alle forsmådde hustruer mener at deres stakkars mann ble forført og blendet av en eller annen man-eater, og dermed ikke hadde noen skyld i utroskapet? Og sist, men ikke minst: har du som kvinne, ALDRI rørt ved en opptatt man????
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Har ikke ligget med en opptatt mann, som jeg vet om iallefall.. Hadde et litt rart forhold til en mann for mange år siden og det kan være at han var i et forhold, men det vet jeg ikke den dag i dag engang og tanken slo meg ikke da vi drev på sammen,...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Her har vi begge vært utro. Han med en venninne av meg og jeg med en kollega av meg. Ikke så veldig stolt over det, men nå har vi begge lært.
KariMari Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Enig i tankegangen din, stemmer virkelig! Ellers må jeg også innrømme å ha drite meg ut der:-( Den dårlige erfaringen rikere.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Dårlig unnskyldning å bruke at man er singel, om man veit at vedkommede er opptatt, så kan man holde seg for god til å involvere seg med ham / henne. Det er ganske bunnivå, og ja, jeg har vært der selv, og skammer meg, selv om det er mange år siden. Heleren er like skyldig som stjeleren.
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 For mange år siden hadde jeg et forhold til en mann som var gift og hadde to barn. Helt idiotisk og jeg ville aldri gjort det i dag, men den gangen var jeg ung og dum og han var mye eldre enn meg. Jeg var ikke da i stand til å ta inn over meg at mine handlinger faktisk gikk ut over andre mennesker. Nå vet jeg bedre og kan si at jeg aldri ville gjort det samme igjen. Det er vel det jeg angrer mest på her i livet, men gjort er gjort.
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Både den som er utro og den h*n er utro med, er noen drittsekker. Men selvsagt er den utro parten verst. Svaret på ditt andre spørsmål er nei. Jeg har aldri gjort noe "usømmelig" med opptatte menn. :-)
kyss kokken Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har rørt ved flere opptatte menn.. Har aldri gjort det med overlegg fordi de ha hatt dame, men fordi det har vært en tiltrekning der. Så lenge jeg ikke selv har vært utro, så har jeg ikke sett noe galt i det, for disse mennene hadde vært utro før eller siden uansett. Menn som er utro, elsker ikke damene sine. Hadde de gjort det, hadde de ikke vært utro. Kjærringer som GÅR INN for å få pult menn de vet har dame, derimot, har jeg ikke kjemperespekt for..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Jeg lå en gang med en som var gift. Ingen vil vel tro meg, men jeg trodde det var broren (som var singel).... Tvillinger og kliss like, iallfall etter ettpar øl. Var på hytta og jeg gikk å la meg, han kom inn, og ikke før dagen etter fik jeg vite at det var han som var gift. Men jeg tok det faktisk ikke tungt, han er kjent for å være notorisk utro, og jeg kjenner til flere han har hatt på si gjenom hele ekteskapet. Konen lukker øynene, enda flere venninner av henne har fortalt henne ting for å få opp øynene. Menmen. Er enig med deg jeg. Selv om man jo bør holde seg unna de som er opptatt, om man vet.
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Jeg skjønner hva det er du sikter til, kokken - kvinner som bevisst oppsøker opptatte menn er verre enn dem som "tilfeldigvis" treffer dem. Men jeg mener at i det øyeblikket ei dame får vite at mannen er opptatt, og likevel har sex med ham, har hun foretatt et valg. Og det valget er ikke mer edelmodig enn valgene de som jakter på de gifte tar.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 har vært bortpå opptatt eks.... ikke noe jeg er stolt av men skjedd er skjedd.
kyss kokken Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Det er ikke noe edelmodig valg å ligge med noen som helst som man ikke har langsiktige planer med, så sånn sett burde jeg legge meg ned og dø av skam. Men jeg vet med meg selv hvem jeg hadde kommet etter med kniv og eksplosiver hvis gubben min hadde vært utro, og det er IKKE den dama han møtte på byen og pulte for å si det sånn. Jeg har ingen respekt for utroskap, og ville Aldri akseptert det, og å skulle begynne og fordele skylden, det blir som å prøve å unnskylde den som har vært utro, i mitt hode. Da har man det bedre uten han typen.
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. juni 2007 #13 Skrevet 25. juni 2007 Hehe... Hvem bryr seg om to single mennesker sammen uten tanke for annet enn øyeblikkets nytelse? Edelmodige tanker meg i ræva når det gjelder dem. ;-) Det jeg tenker på er situasjoner hvor man har et moralsk ansvar, som når en uvitende tredjepart er involvert. Å legge skyld på den utro er naturlig, men å fraskrive elsker(inn)en alt (moralsk) ansvar, er tåpelig. Vi er voksne mennesker og vet når vi gjør noe "galt". Og det er IKKE å unnskylde den utro parten heller. Det ville betydd at den utro hadde 50 % av ansvaret, og elsker(inn)en 50 %. Men sånn er det ikke. Begge parter har 100 % ansvar for seg selv og sine handlinger.
kyss kokken Skrevet 25. juni 2007 #14 Skrevet 25. juni 2007 Vel, i følge folkene på det stedet jeg kommer fra skal man ikke ha sex før man er samboere, gift eller har et par barn sammen :-) Alle har 100% ansvar for sine handlinger, det er jeg enig i, men jeg mener ikke at enn dame som har blitt forført av en mann som hadde noen som satt hjemme og ventet på de, nødvendigvis trenger å banke opp seg selv av den grunn. Hun har jo ikke vært utro mot noen. Alle må gjøre det som føles rett for dem, og hvis mannen føler det er rett å ligge med noen andre når han er i et forhold, så har hun som sitter hjemme det bedre uten. Da gjør han jo egentlig dama si en tjeneste ved å vise henne hva slags lowlife av en mann han er :-)
KaMa Skrevet 25. juni 2007 #15 Skrevet 25. juni 2007 Nei, jeg har aldri sett behovet for å hoppe til køys med en mann som har kjæreste/kone. Kansje jeg rett og slett ikke faller for den typen drittsekker.. Jeg mener vi alle har et ansvar i forhold til oss selv og andre. Du kan fint si at det er hans problem, fordi det er han som ikke er singel, men jeg syns det er en like stor drittsekkholdning. Det er selvsagt forskjell på situasjoner, som en one night stand og et forhold der begge er bevisst den andres situasjon. Velger du å hoppe til køys med en som du vet er i forhold, er du også ansvarlig for at en tredjepart sannsynligvis ikke har det så bra. Jeg liker i hvert fall ikke å bidra til at andre (kvinner) har det fælt.
suseduse Skrevet 25. juni 2007 #16 Skrevet 25. juni 2007 jeg har hatt sex med en kar som var opptatt, men ville aldri hatt sex med noen om jeg var opptatt... var 18 og da...
Eat sardines and die Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 Ikke hvis de er utro med andre menn.........................hehe
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. juni 2007 #18 Skrevet 25. juni 2007 Ja, såfremt hun får vite at han har vært utro. Jeg har inntrykk av at menn flest prøver å holde slikt skjult, eller tar jeg feil? :-) Du sier at alle må gjøre det som føles rett for dem. Jeg er til en viss grad enig. Men føles det virkelig riktig bestandig? Tviler på det! Jeg tror faktisk heller at det føles feil nesten hver gang, men når folk likevel kjører på, viser det jo bare hvor lett noen overlater alle avgjørelser til underkroppen! :-( :-) Det burde forresten ikke føles riktig før man vet at man ikke ønsker å leve med den man er sammen med. Hvordan kan det føles riktig å være utro når man (innbiller seg at man) er glad i samboeren/ektefellen?
-Hengebuksvinet- Skrevet 25. juni 2007 #19 Skrevet 25. juni 2007 Er ikke stolt av det, og kommer nok aldri til å kunne legge dette bak meg med god samvittighet. Tenker mye på den dama, og hvordan i all verden jeg kunne se mannen hennes som attraktiv når han egentlig var en feig drittsekk. Jeg og denne mannen drev og flørtet litt, men bodde for langt unna hverandre til å virkelig satse. Så etablerte han seg med denne dama, etter å ha spurt meg om jeg var helt sikker på at jeg ikke ville vi skulle satse. Deretter hadde vi ikke kontakt på noen år, før jeg møtte han ute. Da var selvfølgelig forholdet hans dårlig, selv om han ikke sa noe stygt om dama. Det var bare det at de ikke hadde noen felles interesser, og det eneste fellesskapet de hadde var gode middager. Dette endte selvfølgelig med deilig sex, og jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde hatt vett til å stoppe det før. Dama hans var da gravid (fikk jeg senere høre), men vi beholdt likevel kontakt via flørtende sms. Dum, ung og naiv som jeg var, syntes jeg at han fortjente noe bedre. Men det var jo absolutt hun dama hans som fortjente bedre ;-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå