Gå til innhold

IKM igår, men ingen TR

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger råd jeg..hadde IKM igår, men ingenting, ikke en gang mensmurringer..dessuten pleier jeg å spotte litt før,men ikke noe av dette heller. Men poenget er at igår kom det litt lysebrunt ut (beklager ekle dataljer, og kom litt nå nettopp også,men er veldig lyst og nesten ingenting..hva kan dette være? Tok en test på lørdag, for jeg hadde vært så trøtt og sliten,og fordi jeg skulle drikke på lørdag, men denne var negativ..var CB digital,men ikke morgenurin,urinen haddde vært i blæren i 2 timer eller noe..hadde egentlig ikke noe håp om at det hadde klaffet denne mnd, da jeg ikke tror vi har truffet EL i det hele tatt, jeg var bortreist nelmlig, så tror vi hadde sex 5 dager før El og 3 dager etterpå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan komme med noe?

Skrevet

Hiver meg på her. Hadde også litt lysebrunt i går som du kaller det ;) har ikm i dag, ikke skjedd noe foreløpig. Hva kan det bety?

Skrevet

tydeligvis ingen som har noen råd til oss...:) Har du noen symptomer eller? pleier du å ha brun utflød i forbindelse med TR? jeg har hatt det før, men ikke på denne måten her, pleier ikke å være så lyst, og så lite..

Skrevet

Heller ikke hatt sånn lys brun utflod før. Men for meg har det nå kommet litt blod på papiret sist jeg var på do. Blør ikke sånn mye, men bare når jeg tørka meg. Så da kommer nok sikkert TR for fullt i kveld hos meg :( ja ja, sånn er det bare. Er vel ikke vanlig å blø hvis man er gravid?

Skrevet

man kan visst få en liten blødning når man egentlig skal ha mensen, men hvordan skal man da vite at man er gravid, hvis man blør og ikke har symptomer? jeg har ikke tegn til blod engang,og har ikke vært mer lys brun utflod..

Skrevet

Har heller ingen symptomer. Så ettersom at jeg har blødd litt så er det nok sikkert mensen ja. Må nok bare innse det.....Jeg som aldri hadde regelmessig mens før jeg starta på pillen, så får jeg det når jeg slutter istedet. Men får vel heller glede meg over at ting fungerer sånn høvelig normalt iallefall ;) men jeg kan jo selvfølgelig bare ta en test til helga, og det viser seg at det bare har vært litt blødning. Så vet jeg helt sikkert.

Skrevet

Skrev en annen plass her at jeg TR kom i ettermiddag. Ikke til å ta feil av. Men det er fremdeles håp for deg :) krysser fingre og tær for at du er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...