Gå til innhold

Uke 12-13???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen der ute som er i uke 13??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Jeg er i uke 14, men hjelper kanskje ikke noe det? :)

Skrevet

Hei hei :-) Hvordan er formen? Jeg er 1.-gangs gravid. Spennende!! Har ømme bryst, oppblåst mage og kribling i magen innimellom. Allikevel er det helt uvirkelig, og jeg tenkte kanskje det hjalp å høre andre sine erfaringer rundt samme uke. Av og til lurer jeg på om det virkelig er noen der inne

Skrevet

1.gangs gravid jeg og og jeg føler heller ikke alltid at jeg er gravid lengre.. :D Men det strekker litt innimellom så da kommer jeg på det... hehe. Jeg er og oppblåst i magen, og folk sier hele tida at de kan se at jeg er gravid, men jeg vet jo at det ikke er babyen som er så stor, så det blir liksom bare teit... Men gleder meg fryktelig til magen begynner å vokse ordentlig. :D

Skrevet

Uke 12 + 3 her. Hvordan føler du deg? Føler du deg gravid liksom. Jeg lurer av og til på om det er noen der inne..thihi

Skrevet

Gleder meg enormt jeg også. Har fått litt mage, men helt etter at jeg har spist godt, babyen tar jo ikke store plassen :-) Kjenner litt strekking og må tisse ofte!!

Skrevet

Hei.

jeg er i uke 13 jeg også, 12+3 i dag. jeg har hatt en del symptomer, men det er ganske uvirkelig allikevel. Jeg hører om de som allerede har handlet masse til babyen og greier - klarer ikke det, jeg.

Men i dag var jeg på første kontroll hos legen, og da klarte vi å finne fosterlyden!!! Jeg hørte hjertet som slo!! Det ble plutselig mer virkelig da. Kanskje jeg skal gå og kjøpe en liten body eller noe snart, bare sånn for å se hvordan det føles...

Sambo var dessverre ikke med og fikk høre hjertet. Men pappaen min er lege, så jeg håper han klarer å finne lyden han også når vi drar dit til helga.

Skrevet

Hei JenteBergen82!

Du ligger ca en uke bak meg og bor i BERGEN? Har du trillevenner? :-D

Jeg har så utrolig lyst å bli kjendt med andre i Bergen med termin rundt samme tid..

Skrevet

jeg er 13+1 og er kvalm med oppkast og brekkninger..vondt i bekkenet,vondt i hode.. kvalmen er heldigvis bedre nå enn hva den var =)

Skrevet

Hei!

Uke 12 + 5 her. Kvalmen min har avtatt. Magen vokser. Buksebeltet blir i hvert fall strammere. Kan ikke si at jeg kjenner liv inni meg. Vet dessuten ikke hvordan det kjennes for dette er første, men føler et eller annet i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...