Gjest Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Leste på min profil i dag at puppene er 200-400 gram større og blir enda større. Men jeg må si at mine pupper har ikke vokst noe særlig, LITT større er de jo og brystvortene er jo blitt større og helt mørke. Har alle dere andre fått mye større pupper? Jeg er en B\C-cup til vanlig og har enda ikke byttet bh.
Kosel Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 sikkert kjempe individuelt, akkurat som med hvor mye man legger på seg i svangerskapet. jeg har fått kjempe pupper...... hadde D-cup i utgangspunktet og vokste fort ut av de bh`ene... føler jeg blir kvalt av puppene mine når jeg sitter..mohahaha kjempe festlig... og tenkt når jeg får melk.. aiaiai, hvordan skal dette gå
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Her har puppene vokst seg faste og fine.. De var jo blitt litt slappe etter to år med amming, så dette svangerskapet har økt puppeselvfølelsen ihvertfall:) Men kan jo hende man merker det enda bedre etter amming?? Ikke vet jeg..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Mine ble litt større i begynnelsen av svangerskapet, men har egentlig ikke sett så mye forandring. Er C-cup til vanlig og er C/D nå (er er par dager over termin).
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Har gått opp en str...kjenner puppene er litt tyngre og syns de ser spissere ut...hm, mulig jeg innbiller meg det da..
Solskinnsjenta Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Puppene mine vokste en størrelse på to uker rett etter testen var positiv (VONDT OG ØMT!) De har vokst enda en størrelse etter det. Har gått fra 75 C til 80E. Regner vel med en/to størrelser til når melken kommer...
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Hmmm da er det faktisk bare jeg som ikke har fått store pupper... Får håpe det er greit og da. De lekker jo melk så vet hvertfall at det funker:)
superhappy32-guttemamma Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 samme her, de begynte å vokse veldig tidlig. Kjøpte ammebh før jul til og med. Nå har jeg måttet gå opp til str F!!!(hold dere fast!) Håper ikke de skal vokse mer nå, for da vet jeg ikke hva slags bh som passer til slutt!
bokormPåOvertid Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Mine har vokst fra 75A til 80D, så man kan si at de har blitt større, ja.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 så artig å lese det dere skriver=) sist jeg var gravid gikk jeg fra B til C-cup (de vokste litt mere da det kom melk, følte meg som pamela når jeg kom hjem fra sykehuset..) hadde ikke så mye fra før av å skryte av da! da jeg var ferdig med amming gikk jeg ned til A =(. og nå når jeg er gravid igjen så har de vokst opp til en C igjen=)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 Mine har heller ikke voks noe særlig. Bruker stort sett samme størrelsen som før. Ikke har de lekki noe særlig heller, ser bare at de er litt fuktige inni der. Men har fortsatt litt over en måned til termin da!
Akershus36 Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Eg brukar mine 'vanlege' bh-ar, dvs. dei var litt store då eg vart gravid, men akk so gode. Eg hadde gått ned litt i vekt etter at eg kjøpte dei, men ikkje fått ut fingeren for å kjøpa nye. No har eg 3 stk som eg skiftar på, men kjenner at eg bør ut og kjøpa ein amme-bh som er litt større ja. Blir litt trongt med både større bryst OG ammeinnlegg
"husmor"med lille Nora Skrevet 25. juni 2007 #13 Skrevet 25. juni 2007 eg bruke 75c til vanlig og merker at de begynner å bli litt trange nå. er 29 uker idag:) men brystvortene har eg ikke merket noe forskjell på. mend et kommer vel snart.
*RutIetutt* Skrevet 25. juni 2007 #14 Skrevet 25. juni 2007 Jeg er 35+6 og har ikke gått opp noen cup-strl, men jeg kjenner og ser at puppene mine er litt fullere og fastere enn normalt + de er veldig ømme, full i blodårer og så kommer det litt melk når jeg er varm eller klemmer på de....brystvortene er også blitt veldig mørke, men ikke merkbart større. Sist jeg var gravid forandret ikke puppene seg i det hele tatt - verken i strl eller utseende....så det der tror jeg er veldig individuelt:o)
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #15 Skrevet 25. juni 2007 OK da er jeg ikke helt merkelig da hvertfall, brystvortene ser jeg veldig forskjell på, de er jo helt mørkebrune!
*Villekulla* Skrevet 25. juni 2007 #16 Skrevet 25. juni 2007 Mine pupper er like små (a-cup) som før jeg ble gravid. Bruker samme bh fortsatt. Det er kun brystvortene som har endret seg litt.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 Skal love deg jeg har vokst, ja! Før graviditeten brukte jeg 75 A, når ammebh skulle kjøpes for litt siden måtte jeg ha 80 D. Kjenner også at de vanlige BHene jeg har i 75 C begynner å bli lovlig små. Så her er det skikkelig giga-pupper på gang!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #18 Skrevet 25. juni 2007 Sammma her, skal love deg de har vokst.. Før jeg ble gravid var brukte jeg 75 B, og har nu gått opp til 85 D.. Har noen bh i 85 C, men puppan dette ut av BHen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå